genie Hoogwerker, foto van Fendt926Driver

genie Hoogwerker

Fendt926Driver
Foto van een genie Hoogwerker het mechanisatie bedrijf maar de automatische deur laten maken.
Gisteren met deur open doen. 1m omhoog en deur scheef en linker kabel slok.
Deur maar weer laten zakken en staaldraad opgemeten en mechanisatie bedrijf gebeld dat ze met een hoogwerker en monteur komen.
En via een zijdeurtje naar binnen.
Gelukkig lag de kabel alleen van de rol.
Er was sneeuw bevroren en was de gleuf niet meer waar de kabel in lag.
Dat viel nog weer mee met repareren.
En het is wel de enigste grote deur waar ik eruit kan met de 5 trekkers en de mengwagen en kraan.
Dus moest voor de middag weer doen.
Originele monteur van damm deuren die ik vorige keer zou hebben bij een storing belde 3 weken later wat er aan de hand was.
Dus dat was ook geen optie....

Reacties

new holland koen
Staat daar nou een Kubota op de achtergrond? Die had de monteur mee zeker?
+1
Fendt926Driver
@new holland koen kubota had de monteur bij zich.
Ze zijn kubota dealer.
bart99
Jammer dat het nu even niet helemaal werkte zoals het hoort, maar zulke deuren heb je wel een hoop plezier aan 👍
Fendt926Driver
@bart99 klopt veel plezier van deze deuren
En van alle rottige storingen was dit de minst erge alleen een beetje vervelend.
rickboer blija
Damm deuren is een aantal jaar geleden over genomen door wijbenga bedrijfsdeuren, die komen bij ons altijd vrij vlot
Fendt926Driver
@rickboer blija wijbenga heeft bij mij ook een nieuwe deur geplaatst.
Deur is prima.
Monteurs ben ik minder over te spreken.
Ze waren er om kwart voor 7.
Begonnen direct de uren te schrijven.
Vanaf half 8 konden ze beginnen
Later nog 4 uur extra gerekend blijkt later.
Maar ik mocht de werkbon tekenen en ook gedaan maar niet eerst gelezen.
Stonden 6 uur te veel op.
Maar ja ik had getekend...
Buurman wel gewaarschuwd die er ook een deur van had dat hij niet zo maar tekenen moest
+1
rickboer blija
@Fendt926Driver hier de zelfde ervaring wel een beetje, monteurs vorig jaar vielen allemaal wat tegen. Vorige week hebben beide deuren een beurt gehad, en die monteurs waren echt wel kundig en correct.

Hij heeft de eerste deur hier gemonteerd toen hij alles nog zelf deed, en nog geen mensen in dienst had. Wij hebben zijn eigen nummer ook, dus als er wat is bellen we die gewoon.
roscho
Als het werkt is het ideaal, als het niet werkt is het kloten en nog gevaarlijk ook.
Laat je die deur nog af en toe inspecteren?
+1
Fendt926Driver
@roscho als je stage lopers hebt of werknemers ben je verplicht om de deuren elk jaar te laten keuren.
Dus elk jaar komt er iemand keuren
+2
JD BORN 2 FARM
Met zulk weer heb je gelijk een groot probleem als de deur niet meer open of dicht wil in deze positie. maar gelukkig kon het tijdig gerepareerd worden. mensen die met dit soort grapjes na 3 week bellen met de vraag wat er aan de hand was, moet je voorgoed afscheid van nemen.
+2
wim-same
En zo geeft vorst en sneeuw altijd een hoop ongemak.

Vrachtwagenliefhebber? Help mee!

Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
6
PUNTEN
16
WEERGAVES
1.785
BATTLES