Vrachtwagen foto's

Merken op alfabet

2 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

M

M-Sweep
M.A.N.-Büssing
M&V
MAC
Machines
Mack
MAFA
MAFI
MAG
Magirus
Magirus Deutz
Magirus-Deutz
Magna
Magnatech
Magni
Magyar
Mahindra
Malibu
Mallaghan
Malyschew
MAN
Man-Meccanica
MAN-VW
Manchester
Manderbach
Manitou
Manitowoc
Mannariciun
Mansory
Marbus
Marchetti
MarcoPolo
Marmon
Marmon-Herrington
Marshall
Marshell
Maserati
Massey Ferguson
Masta
Matbro
Mathieu
Matra-Simca
Maudslay
Maurer
Mavag
MAVAG-Daimler-Benz
Max Trailer
Maximal
Maxus
Maxwell
Maybach
Maytec
MAZ
MAZ-MAN
Mazda
Mazda Hellas
MB Trac
MBA
MBU
McCormick-Deering
MCI
McLaren
McLaughlin
McLouis
MCT
MCV
MCW
MD
MDB
MdC
MDK
Mebea
Mecalac
Meclean
Medi-Clinic
Medical Coaches
Mega
Meierling
Meili
Meiller
Meister
Melex
Mellor
Menarini
Menci
Menzi
Mercedes
Mercedes-AMG
Mercedes-Benz
Mercedes-Maybach
Mercury
Mergam
Merkavim
Merkur
Merlo
Merryweather
Mertz
Messersi
Metaveld
Meto
Metz
Meusburger
MEV
MG
MHS
Mia
MIAG
Mibra
Michieletto
Microcar
Microlino
Midas
Miedema
Milnes-Daimler
Minerva
Minerva Auto-Traction
Mini
Miniprotruck
Minneapolis-moline
Mirage
Misar
Mister Gru
Mitai
MitJet
Mitra
Mitsubishi
Mitsubishi Fuso
MKG
MoAZ
Mobilize
Mobilvetta
MOBIpeople
Modec
Modulo
Moeyersons
Moffett
MOIA
Mol
Monaco RV
Monarch
Montenegro
Monteverdi
Montini
Montracon
Montrans
Mora
Morelo
Moro
Morobau
Morooka
Morris
Morris Commercial
Moskvich
Möslein
MOST
Moto Guzzi
Motoran
Movincar
Mowag
Moxy
MT&T
MTU
Mubea
Mulag
Mulder
Mulkland
Müller
Müller Mitteltal
Multicar
Multidrive
Multihog
Multilift
Munsters
Münz
Murat
Murfitt
Murita
Mustang
MV Trailer
MWW
MZ
MZ Imer
MZKT

S

Saab
SAF
Safari
Säffle
Sahara
Sahin
SAIC
Saipa
Saitek
Sallas
Sam
SAMAG
Sambron
Sambus
Same
SAMIL
Sampo Rosenlew
Samro
Samson
Samsung
Sanderson
Sandvik
Sanford
Sanos
Santana
Sany
Saris
Sartori
Saulsbury
Saunderson
Saurer
SAVA
SAVA-Austin
Saviem
Saxas
Saxby
SCAM
Scammell
Scania
Scania-Hino
Scania-KIA
Scania-Vabis
Scarab
Schaerer
Schans
Scheuerle
Scheuerle-Kamag
Schmidt
Schmitz
Schmitz Mini-Kipper
Schopf
Schörling
Schrader
Schroder
Schrottke
Schuchardt
Schuitemaker
Schwagmeier
Schwarzmüller
Schwing
Schwing Stetter
Scorpion
ScotTrac
SDC
SDLG
Seagrave
SEAT
Secsan-Lodico
Seddon
Seddon-Atkinson
Seico
Seiko
SEKA
Semex
Sennebogen
Sentinel
Sepma
Serin
Serrus
Setra
Seval
Sevic
Seyit Usta
Sfakianakis
Shaanxi
Shacman
Shangli
Shanyang
Sherp
Shifeng
Sicard
Sides
SIG-Lifter
Silant
Silenth
Silla
Simai
Simca
Simca-Unic Marmon-Bocquet (SUMB)
Simon-Duplex LTI
Simon-Wumag
Simson
Sinomach
Sinotruck
Sinpar
Sisu
Sitcar
Skoda
Slane
SlovBus
Smart
Smeal
Smet
SMI
Smit
Smit Mobile Equipment
Smith Electric
SML
SNVI
Sodicars
Soframe
Soios
Solaris
Solaris-Ganz
Solbus
Solide
Solis
Solmec
Sommer
Somua
Songjiu
Songsan
Soons
SOR
Sortimo
SOTJIMAS
South Derry
Sovam
Spartan
Spermann
Spier
Spierings
Spijkstaal
Spitzer
Sportscoach
Springbok SADEV
Spyker
SsangYong
Staco
Stahl
Stama
Standard
Standen
Stanley
Star
STAS
STC
Stehmann
Steinbock
Steinborn
Sterk
Sterling
Stertil Koni
Stevens
Stewart
Stewart & Stevenson
Steyr
Steyr-Daimler-Puch
Steyr-Fiat
Steyr-Hocké
Still
Stokota
Stork
Streetscooter
Stringo
Strüver
STS Fun Train
Studebaker
Stutz
STX
StyleBus
Subaru
Südwerke
Suere
Sullair
Sumitomo
Sunlight
Sunsundegui
Supacat
Superbus
Sutphen
Suzuki
SVAN Chrudim
Svetruck
Swaraj Mazda
Swinglift

Nieuwste foto's

Dagtopper van gisteren

Truckfan Nieuwsposter  +1 Reageer

Dachser zet 100e e-truck in voor distributie van Food Logistics
Emissievrije voertuigen zijn uitgegroeid tot praktische oplossingen voor groupagelogistiek; de aanschafkosten en laadinfrastructuur blijven belemmeringen voor de uitbreiding van e-mobiliteit.
Kempten, 16 januari 2025 – De wereldwijde logistieke dienstverlener Dachser neemt zijn 100e e-truck met een totaalgewicht van meer dan 3,5 ton in gebruik. De 16-tons Volvo FL Electric met een gekoelde laadruimte zal per direct verse levensmiddelen leveren in Hamburg en omgeving.
Het model is afkomstig uit de nieuwste generatie voertuigen en is uitgerust met een batterij met een opslagcapaciteit van 375 kWh. Deze batterij kan de koelunit betrouwbaar van energie voorzien en biedt tegelijkertijd een actieradius van ongeveer 300 kilometer. “Met deze e-truck kunnen we een volledige dagroute voor de distributie van levensmiddelen afleggen, als vervanging van een dieselvoertuig met een koelunit”, zegt Christoph Kellermann, Operations Manager European Logistics bij het logistieke centrum van Dachser in Hamburg. “De nieuwe truck laat zien dat e-mobiliteit volwassen begint te worden in de logistiek en dat volledig praktische oplossingen nu ook beschikbaar zijn voor levensmiddelenlogistiek en groupagevervoer over langere afstanden. Tegelijkertijd bieden laadstations een hogere capaciteit, waardoor stilstandtijden worden verminderd.”
Hamburg is een van de drie e-mobility-locaties die Dachser beheert. Hier test de logistieke dienstverlener emissievrije trucks voor groupagelogistiek en onderzoekt het de samenhang tussen fotovoltaïsche systemen, batterijopslag, intelligente laadsystemen en laadinfrastructuur. Met het nieuwe Volvo FL Electric beschikt Hamburg nu over vier batterij-elektrische distributievoertuigen en drie elektrische trucks voor lange afstanden in de kenmerkende geel-blauwe kleuren van Dachser. De logistieke dienstverlener verzorgt in een afgebakend gebied in het centrum van Hamburg uitsluitend emissievrije leveringen, zij het alleen voor niet-gekoelde goederen.
100 e-trucks in het netwerk
De Volvo FH Electric voor levensmiddelenlogistiek is officieel de 100e elektrische truck met een totaalgewicht van meer dan 3,5 ton die wordt ingezet in het Europese netwerk van Dachser. “Als onderdeel van onze langetermijnstrategie voor klimaatbescherming, waarbij de focus ligt op efficiëntie, innovatie en inclusieve verantwoordelijkheid, was het belangrijk voor ons om al in een vroeg stadium praktische ervaring op te doen met emissievrije voertuigen. Daarom is de ingebruikname van de 100e elektrische vrachtwagen in het groupagenetwerk een opmerkelijke mijlpaal,” zegt Alexander Tonn, COO Road Logistics bij Dachser. “Toch is er nog een lange weg te gaan voordat e-mobiliteit economisch rendabel wordt. De aanschafkosten zijn nog steeds hoog en openbare laadinfrastructuur voor vrachtwagens is schaars; deze factoren blijven de snelle uitbreiding van e-mobiliteit in de logistiek belemmeren.”

Meest bekeken foto

Truckfan Nieuwsposter  +1 Reageer

Dachser zet 100e e-truck in voor distributie van Food Logistics
Emissievrije voertuigen zijn uitgegroeid tot praktische oplossingen voor groupagelogistiek; de aanschafkosten en laadinfrastructuur blijven belemmeringen voor de uitbreiding van e-mobiliteit.
Kempten, 16 januari 2025 – De wereldwijde logistieke dienstverlener Dachser neemt zijn 100e e-truck met een totaalgewicht van meer dan 3,5 ton in gebruik. De 16-tons Volvo FL Electric met een gekoelde laadruimte zal per direct verse levensmiddelen leveren in Hamburg en omgeving.
Het model is afkomstig uit de nieuwste generatie voertuigen en is uitgerust met een batterij met een opslagcapaciteit van 375 kWh. Deze batterij kan de koelunit betrouwbaar van energie voorzien en biedt tegelijkertijd een actieradius van ongeveer 300 kilometer. “Met deze e-truck kunnen we een volledige dagroute voor de distributie van levensmiddelen afleggen, als vervanging van een dieselvoertuig met een koelunit”, zegt Christoph Kellermann, Operations Manager European Logistics bij het logistieke centrum van Dachser in Hamburg. “De nieuwe truck laat zien dat e-mobiliteit volwassen begint te worden in de logistiek en dat volledig praktische oplossingen nu ook beschikbaar zijn voor levensmiddelenlogistiek en groupagevervoer over langere afstanden. Tegelijkertijd bieden laadstations een hogere capaciteit, waardoor stilstandtijden worden verminderd.”
Hamburg is een van de drie e-mobility-locaties die Dachser beheert. Hier test de logistieke dienstverlener emissievrije trucks voor groupagelogistiek en onderzoekt het de samenhang tussen fotovoltaïsche systemen, batterijopslag, intelligente laadsystemen en laadinfrastructuur. Met het nieuwe Volvo FL Electric beschikt Hamburg nu over vier batterij-elektrische distributievoertuigen en drie elektrische trucks voor lange afstanden in de kenmerkende geel-blauwe kleuren van Dachser. De logistieke dienstverlener verzorgt in een afgebakend gebied in het centrum van Hamburg uitsluitend emissievrije leveringen, zij het alleen voor niet-gekoelde goederen.
100 e-trucks in het netwerk
De Volvo FH Electric voor levensmiddelenlogistiek is officieel de 100e elektrische truck met een totaalgewicht van meer dan 3,5 ton die wordt ingezet in het Europese netwerk van Dachser. “Als onderdeel van onze langetermijnstrategie voor klimaatbescherming, waarbij de focus ligt op efficiëntie, innovatie en inclusieve verantwoordelijkheid, was het belangrijk voor ons om al in een vroeg stadium praktische ervaring op te doen met emissievrije voertuigen. Daarom is de ingebruikname van de 100e elektrische vrachtwagen in het groupagenetwerk een opmerkelijke mijlpaal,” zegt Alexander Tonn, COO Road Logistics bij Dachser. “Toch is er nog een lange weg te gaan voordat e-mobiliteit economisch rendabel wordt. De aanschafkosten zijn nog steeds hoog en openbare laadinfrastructuur voor vrachtwagens is schaars; deze factoren blijven de snelle uitbreiding van e-mobiliteit in de logistiek belemmeren.”

Meest besproken foto

Truckfan Nieuwsposter  +1 Reageer

Dachser zet 100e e-truck in voor distributie van Food Logistics
Emissievrije voertuigen zijn uitgegroeid tot praktische oplossingen voor groupagelogistiek; de aanschafkosten en laadinfrastructuur blijven belemmeringen voor de uitbreiding van e-mobiliteit.
Kempten, 16 januari 2025 – De wereldwijde logistieke dienstverlener Dachser neemt zijn 100e e-truck met een totaalgewicht van meer dan 3,5 ton in gebruik. De 16-tons Volvo FL Electric met een gekoelde laadruimte zal per direct verse levensmiddelen leveren in Hamburg en omgeving.
Het model is afkomstig uit de nieuwste generatie voertuigen en is uitgerust met een batterij met een opslagcapaciteit van 375 kWh. Deze batterij kan de koelunit betrouwbaar van energie voorzien en biedt tegelijkertijd een actieradius van ongeveer 300 kilometer. “Met deze e-truck kunnen we een volledige dagroute voor de distributie van levensmiddelen afleggen, als vervanging van een dieselvoertuig met een koelunit”, zegt Christoph Kellermann, Operations Manager European Logistics bij het logistieke centrum van Dachser in Hamburg. “De nieuwe truck laat zien dat e-mobiliteit volwassen begint te worden in de logistiek en dat volledig praktische oplossingen nu ook beschikbaar zijn voor levensmiddelenlogistiek en groupagevervoer over langere afstanden. Tegelijkertijd bieden laadstations een hogere capaciteit, waardoor stilstandtijden worden verminderd.”
Hamburg is een van de drie e-mobility-locaties die Dachser beheert. Hier test de logistieke dienstverlener emissievrije trucks voor groupagelogistiek en onderzoekt het de samenhang tussen fotovoltaïsche systemen, batterijopslag, intelligente laadsystemen en laadinfrastructuur. Met het nieuwe Volvo FL Electric beschikt Hamburg nu over vier batterij-elektrische distributievoertuigen en drie elektrische trucks voor lange afstanden in de kenmerkende geel-blauwe kleuren van Dachser. De logistieke dienstverlener verzorgt in een afgebakend gebied in het centrum van Hamburg uitsluitend emissievrije leveringen, zij het alleen voor niet-gekoelde goederen.
100 e-trucks in het netwerk
De Volvo FH Electric voor levensmiddelenlogistiek is officieel de 100e elektrische truck met een totaalgewicht van meer dan 3,5 ton die wordt ingezet in het Europese netwerk van Dachser. “Als onderdeel van onze langetermijnstrategie voor klimaatbescherming, waarbij de focus ligt op efficiëntie, innovatie en inclusieve verantwoordelijkheid, was het belangrijk voor ons om al in een vroeg stadium praktische ervaring op te doen met emissievrije voertuigen. Daarom is de ingebruikname van de 100e elektrische vrachtwagen in het groupagenetwerk een opmerkelijke mijlpaal,” zegt Alexander Tonn, COO Road Logistics bij Dachser. “Toch is er nog een lange weg te gaan voordat e-mobiliteit economisch rendabel wordt. De aanschafkosten zijn nog steeds hoog en openbare laadinfrastructuur voor vrachtwagens is schaars; deze factoren blijven de snelle uitbreiding van e-mobiliteit in de logistiek belemmeren.”