Steyr Multi 4115
Vrachtwagenliefhebber? Help mee!
Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Waarom niet Sander? Voor dit kaliber trekker ideaal!
Klopt. Daarmee schakel je de 1tm4 in H-patroon. Vind dat eerlijk gezegd ook niet echt logisch. De MC had wellicht beter op de hydrauliekjoystick gekund.
Maar...
Van de T5. zijn enkel de voorkant (buiten dat plastic gedrocht van een motorkap om) en de hut zelf zijn gelijk aan de Multi/Farmall U Pro. Bij Case IH heb je nog de Farmall U, die wel gelijk staat aan de T5. van NH.
In de Multi/Farmall U Pro zie ik meer potentie als hoofdtrekker of trekker icm voorlader
Deze kan de vier powershifts zelf schakelen. Dit manueel schakelen is een bewuste keuze. Omdat versnellingsbakken als de dyna 4 van mf te traag schakelen in de groepen onder belasting en dit levert gevaarlijke situaties op in de bergen en dit is toch de heimat van deze trekker.
Wat is de reden, dat er nog met een H patroon gewerkt wordt ipv een knopdruk zoals de El Command of RC? Schakelen met knoppen had nog mooier geweest mijns inziens.