Beulas

Glory

Foto's
4
Video's
0
Topics
0

Informatie over de Beulas Glory

We hebben helaas nog geen technische specificaties van de Glory.

Leden

Er zijn nog geen leden die aangegeven hebben dat ze ervaring hebben met deze machine.

Heb jij een vraag over de Glory? Stel 'm hier »


Foto's

  • Beulas Glory

    Peter van der Meer is een kilometervreter. Voor 150.000 kilometer per jaar draait hij zijn hand niet om. Dat gaat hij vanaf nu doen met een splinternieuwe zeer fraaie Beulas Glory op Scania chassis. Alleen vanwege corona nu even niet.., dus rijdt hij bloemen naar Noorwegen met een LZV combinatie, maar wel een Scania V8. “Om het goede gevoel vast te houden.” Dat Scania-gevoel kwam, zag en overwon hem definitief tijdens de tocht naar huis in zijn nieuwe Glory; van de Beulas fabrieken in Arbúcies nabij Girona, even ten noorden van Barcelona. Hij haalde zijn Beulas Glory / Scania in juni op. De laatste aanpassingen zijn bij Scania Amsterdam gedaan, waar de Beulas Glory onlangs nog van zonnepanelen is voorzien. Het zijn voorlopig deze korte ritjes waar Peter van der Meer het mee moet doen en dus kan hij ook nog niet van de voordelen van de zonnepanelen genieten, die hem straks zo'n vijf procent brandstof gaan besparen. De Beulas Glory is gebouwd op een Scania 6x2*4 chassis voorzien van de Scania 6 cilinder lijn motor met 490 pk, uiteraard in Euro 6. De DC13-125 motor met Scania's Commonrail XPI is tevens geschikt voor HVO en biodiesel. Op verzoek van Peter van der Meer heeft Beulas een geheel nieuw ontworpen motorklep gemonteerd met luchtsleuven die de koeling van de Euro 6 motor ten goede komen. De keuze van Van der Meer voor een Scania chassis heeft hij gemaakt vanwege zijn ervaring met het zuinige verbruik van de Scania motoren. Het werd voor hem nogmaals bevestigd met de rit van Beulas in Spanje naar huis. “We hebben stevig doorgereden maar verbruikten desondanks maar zo'n 22,5 liter per honderd kilometer. Met de door de zonnepanelen opgewekte elektriciteit waarmee de dynamo wordt ontlast, hoop ik straks zelfs onder de twintig liter per honderd kilometer te komen”, vertelt Peter van der Meer enthousiast. De Beulas Glory is een bijzondere touringcar waarvan je er weinig ziet. Een echte hoogdekker met plaats voor 61 stoelen in Royal Class opstelling. Hij weegt achttien ton schoon aan de haak. De chauffeur heeft evenals bij een dubbeldekker passagiers direct boven hem zitten. Het bovendek biedt voor alle passagiers een geweldige reisbeleving in het lichte, ruime interieur, waarbij de passagier veel zicht heeft op de buitenwereld die comfortabel onder hem door glijdt. Twee brede voordeuren geven toegang tot het 'benedendek' met plaats voor de chauffeur en een bijrijder. Hier is ook ruimte voor twee rolstoelen, die via een oprijplank naar binnen kunnen rijden. Peter van der Meer zag deze Beulas Glory voor het eerst op Busworld een aantal jaren geleden en was snel overtuigd van de kwaliteit. Vooral de zorg van de ingenieurs op de fabriek en de begeleiding van Scania Nederland gaven voor hem de doorslag. Bij Beulas gaat het om maatwerk, evenals bij Scania. Technisch moet het plaatje kloppen. De Beulas Glory is geheel naar wens van Peter van der Meer aangepast. Zo is er op zijn verzoek zelfs een tweede slaapcabine geplaatst in de lengterichting direct naast de trap. “Op lijndiensten die ik graag rijdt, gaat vaak een stewardess mee, vandaar de tweede slaapcabine.” De aanpassingen in het technische gedeelte gaan in overleg met Scania. Tijdens bezoeken aan de fabriek worden de plannen en ideeën doorgesproken. Zo zijn bijvoorbeeld in het dashboard veel aanpassingen doorgevoerd. Naar wens en werking zijn de schakelaars, instrumenten, aircobediening, infotainmentsysteem en dergelijke op specifieke plaatsen gegroepeerd in het dashboard ondergebracht. Het instrumentenpaneel en stuur zijn uiteraard geheel Scania. Peter van der Meer heeft daarbij gekozen voor een comfortabele ISRI-chauffeursstoel, waar zijn passagiers in fraaie lederen zetels in Royal Class opstelling zetelen. Bijzonder is de douche/toiletcombinatie. De keuken, ook geplaatst op het 'benedendek' bij de chauffeur, is van alle gemakken voorzien met magnetron, koelkasten et cetera. Het Scania chassis onder deze vijftien meter lange Beulas Glory heeft een hydraulische gestuurde laatste as waarmee de touringcar zich uitermate vriendelijk door het verkeer laat loodsen. De krachtige 490 pk motor met een koppel van 2.550 Nm zorgt in combinatie met de Scania Opticruise (12 versnellingen) voor een soepel en comfortabel rijgedrag. Het Scania buschassis (6x2*4) is daarbij uitgerust met de Retarder R3500 met vrijloop. In combinatie met Scania's Active Predition (ondersteuning voor het schakelen en motorvermogen via GPS) zorgt de vrijloop in vooral heuvelachtig terrein voor extra brandstofbesparing. Het Scania-chassis heeft verder de nodige veiligheids- en rij-assistentiesystemen aan boord, zoals AEB (Advanced Emergency Braking system) het noodremsysteem dat werkt door middel van de in het front gemonteerde radar, EBS (Elektronisch remsysteem), ESP (Elektronisch Stabiliteits Programma), LDW (Lane Departure Warning) en ACC (Adaptive Cruise Control) dat zorgt voor het automatisch afstand houden ten opzichte van de voorganger. De luxe afwerking van de geheel naar wens van Peter van der Meer opgebouwde Beulas Glory / Scania is verder terug te vinden in de Alcoa Dura-bright aluminium velgen die zijn gemonteerd met Michelin banden. Rondom heeft de touringcar luchtvering. Voor het gemak van de chauffeur zijn alle bagageluiken pneumatisch bediend. Om het beschadigen van koffers tegen te gaan is de gehele bagageruimte inclusief de staanders met stof bekleed. Peter van der Meer: “Bij de aflevering hebben we alles minutieus bekeken, maar deze Beulas Glory zag en ziet eruit als om door een ringetje te halen. Alles is werkelijk perfect uitgevoerd. Ik popel om ermee aan de slag te gaan, maar voorlopig zal ik vanwege corona met de V8 nog wel even bloemen rijden naar Noorwegen.”

    Reageer

  • Beulas Glory

    Peter van der Meer is een kilometervreter. Voor 150.000 kilometer per jaar draait hij zijn hand niet om. Dat gaat hij vanaf nu doen met een splinternieuwe zeer fraaie Beulas Glory op Scania chassis. Alleen vanwege corona nu even niet.., dus rijdt hij bloemen naar Noorwegen met een LZV combinatie, maar wel een Scania V8. “Om het goede gevoel vast te houden.” Dat Scania-gevoel kwam, zag en overwon hem definitief tijdens de tocht naar huis in zijn nieuwe Glory; van de Beulas fabrieken in Arbúcies nabij Girona, even ten noorden van Barcelona. Hij haalde zijn Beulas Glory / Scania in juni op. De laatste aanpassingen zijn bij Scania Amsterdam gedaan, waar de Beulas Glory onlangs nog van zonnepanelen is voorzien. Het zijn voorlopig deze korte ritjes waar Peter van der Meer het mee moet doen en dus kan hij ook nog niet van de voordelen van de zonnepanelen genieten, die hem straks zo'n vijf procent brandstof gaan besparen. De Beulas Glory is gebouwd op een Scania 6x2*4 chassis voorzien van de Scania 6 cilinder lijn motor met 490 pk, uiteraard in Euro 6. De DC13-125 motor met Scania's Commonrail XPI is tevens geschikt voor HVO en biodiesel. Op verzoek van Peter van der Meer heeft Beulas een geheel nieuw ontworpen motorklep gemonteerd met luchtsleuven die de koeling van de Euro 6 motor ten goede komen. De keuze van Van der Meer voor een Scania chassis heeft hij gemaakt vanwege zijn ervaring met het zuinige verbruik van de Scania motoren. Het werd voor hem nogmaals bevestigd met de rit van Beulas in Spanje naar huis. “We hebben stevig doorgereden maar verbruikten desondanks maar zo'n 22,5 liter per honderd kilometer. Met de door de zonnepanelen opgewekte elektriciteit waarmee de dynamo wordt ontlast, hoop ik straks zelfs onder de twintig liter per honderd kilometer te komen”, vertelt Peter van der Meer enthousiast. De Beulas Glory is een bijzondere touringcar waarvan je er weinig ziet. Een echte hoogdekker met plaats voor 61 stoelen in Royal Class opstelling. Hij weegt achttien ton schoon aan de haak. De chauffeur heeft evenals bij een dubbeldekker passagiers direct boven hem zitten. Het bovendek biedt voor alle passagiers een geweldige reisbeleving in het lichte, ruime interieur, waarbij de passagier veel zicht heeft op de buitenwereld die comfortabel onder hem door glijdt. Twee brede voordeuren geven toegang tot het 'benedendek' met plaats voor de chauffeur en een bijrijder. Hier is ook ruimte voor twee rolstoelen, die via een oprijplank naar binnen kunnen rijden. Peter van der Meer zag deze Beulas Glory voor het eerst op Busworld een aantal jaren geleden en was snel overtuigd van de kwaliteit. Vooral de zorg van de ingenieurs op de fabriek en de begeleiding van Scania Nederland gaven voor hem de doorslag. Bij Beulas gaat het om maatwerk, evenals bij Scania. Technisch moet het plaatje kloppen. De Beulas Glory is geheel naar wens van Peter van der Meer aangepast. Zo is er op zijn verzoek zelfs een tweede slaapcabine geplaatst in de lengterichting direct naast de trap. “Op lijndiensten die ik graag rijdt, gaat vaak een stewardess mee, vandaar de tweede slaapcabine.” De aanpassingen in het technische gedeelte gaan in overleg met Scania. Tijdens bezoeken aan de fabriek worden de plannen en ideeën doorgesproken. Zo zijn bijvoorbeeld in het dashboard veel aanpassingen doorgevoerd. Naar wens en werking zijn de schakelaars, instrumenten, aircobediening, infotainmentsysteem en dergelijke op specifieke plaatsen gegroepeerd in het dashboard ondergebracht. Het instrumentenpaneel en stuur zijn uiteraard geheel Scania. Peter van der Meer heeft daarbij gekozen voor een comfortabele ISRI-chauffeursstoel, waar zijn passagiers in fraaie lederen zetels in Royal Class opstelling zetelen. Bijzonder is de douche/toiletcombinatie. De keuken, ook geplaatst op het 'benedendek' bij de chauffeur, is van alle gemakken voorzien met magnetron, koelkasten et cetera. Het Scania chassis onder deze vijftien meter lange Beulas Glory heeft een hydraulische gestuurde laatste as waarmee de touringcar zich uitermate vriendelijk door het verkeer laat loodsen. De krachtige 490 pk motor met een koppel van 2.550 Nm zorgt in combinatie met de Scania Opticruise (12 versnellingen) voor een soepel en comfortabel rijgedrag. Het Scania buschassis (6x2*4) is daarbij uitgerust met de Retarder R3500 met vrijloop. In combinatie met Scania's Active Predition (ondersteuning voor het schakelen en motorvermogen via GPS) zorgt de vrijloop in vooral heuvelachtig terrein voor extra brandstofbesparing. Het Scania-chassis heeft verder de nodige veiligheids- en rij-assistentiesystemen aan boord, zoals AEB (Advanced Emergency Braking system) het noodremsysteem dat werkt door middel van de in het front gemonteerde radar, EBS (Elektronisch remsysteem), ESP (Elektronisch Stabiliteits Programma), LDW (Lane Departure Warning) en ACC (Adaptive Cruise Control) dat zorgt voor het automatisch afstand houden ten opzichte van de voorganger. De luxe afwerking van de geheel naar wens van Peter van der Meer opgebouwde Beulas Glory / Scania is verder terug te vinden in de Alcoa Dura-bright aluminium velgen die zijn gemonteerd met Michelin banden. Rondom heeft de touringcar luchtvering. Voor het gemak van de chauffeur zijn alle bagageluiken pneumatisch bediend. Om het beschadigen van koffers tegen te gaan is de gehele bagageruimte inclusief de staanders met stof bekleed. Peter van der Meer: “Bij de aflevering hebben we alles minutieus bekeken, maar deze Beulas Glory zag en ziet eruit als om door een ringetje te halen. Alles is werkelijk perfect uitgevoerd. Ik popel om ermee aan de slag te gaan, maar voorlopig zal ik vanwege corona met de V8 nog wel even bloemen rijden naar Noorwegen.”

    Reageer

  • Beulas Glory

    Peter van der Meer is een kilometervreter. Voor 150.000 kilometer per jaar draait hij zijn hand niet om. Dat gaat hij vanaf nu doen met een splinternieuwe zeer fraaie Beulas Glory op Scania chassis. Alleen vanwege corona nu even niet.., dus rijdt hij bloemen naar Noorwegen met een LZV combinatie, maar wel een Scania V8. “Om het goede gevoel vast te houden.” Dat Scania-gevoel kwam, zag en overwon hem definitief tijdens de tocht naar huis in zijn nieuwe Glory; van de Beulas fabrieken in Arbúcies nabij Girona, even ten noorden van Barcelona. Hij haalde zijn Beulas Glory / Scania in juni op. De laatste aanpassingen zijn bij Scania Amsterdam gedaan, waar de Beulas Glory onlangs nog van zonnepanelen is voorzien. Het zijn voorlopig deze korte ritjes waar Peter van der Meer het mee moet doen en dus kan hij ook nog niet van de voordelen van de zonnepanelen genieten, die hem straks zo'n vijf procent brandstof gaan besparen. De Beulas Glory is gebouwd op een Scania 6x2*4 chassis voorzien van de Scania 6 cilinder lijn motor met 490 pk, uiteraard in Euro 6. De DC13-125 motor met Scania's Commonrail XPI is tevens geschikt voor HVO en biodiesel. Op verzoek van Peter van der Meer heeft Beulas een geheel nieuw ontworpen motorklep gemonteerd met luchtsleuven die de koeling van de Euro 6 motor ten goede komen. De keuze van Van der Meer voor een Scania chassis heeft hij gemaakt vanwege zijn ervaring met het zuinige verbruik van de Scania motoren. Het werd voor hem nogmaals bevestigd met de rit van Beulas in Spanje naar huis. “We hebben stevig doorgereden maar verbruikten desondanks maar zo'n 22,5 liter per honderd kilometer. Met de door de zonnepanelen opgewekte elektriciteit waarmee de dynamo wordt ontlast, hoop ik straks zelfs onder de twintig liter per honderd kilometer te komen”, vertelt Peter van der Meer enthousiast. De Beulas Glory is een bijzondere touringcar waarvan je er weinig ziet. Een echte hoogdekker met plaats voor 61 stoelen in Royal Class opstelling. Hij weegt achttien ton schoon aan de haak. De chauffeur heeft evenals bij een dubbeldekker passagiers direct boven hem zitten. Het bovendek biedt voor alle passagiers een geweldige reisbeleving in het lichte, ruime interieur, waarbij de passagier veel zicht heeft op de buitenwereld die comfortabel onder hem door glijdt. Twee brede voordeuren geven toegang tot het 'benedendek' met plaats voor de chauffeur en een bijrijder. Hier is ook ruimte voor twee rolstoelen, die via een oprijplank naar binnen kunnen rijden. Peter van der Meer zag deze Beulas Glory voor het eerst op Busworld een aantal jaren geleden en was snel overtuigd van de kwaliteit. Vooral de zorg van de ingenieurs op de fabriek en de begeleiding van Scania Nederland gaven voor hem de doorslag. Bij Beulas gaat het om maatwerk, evenals bij Scania. Technisch moet het plaatje kloppen. De Beulas Glory is geheel naar wens van Peter van der Meer aangepast. Zo is er op zijn verzoek zelfs een tweede slaapcabine geplaatst in de lengterichting direct naast de trap. “Op lijndiensten die ik graag rijdt, gaat vaak een stewardess mee, vandaar de tweede slaapcabine.” De aanpassingen in het technische gedeelte gaan in overleg met Scania. Tijdens bezoeken aan de fabriek worden de plannen en ideeën doorgesproken. Zo zijn bijvoorbeeld in het dashboard veel aanpassingen doorgevoerd. Naar wens en werking zijn de schakelaars, instrumenten, aircobediening, infotainmentsysteem en dergelijke op specifieke plaatsen gegroepeerd in het dashboard ondergebracht. Het instrumentenpaneel en stuur zijn uiteraard geheel Scania. Peter van der Meer heeft daarbij gekozen voor een comfortabele ISRI-chauffeursstoel, waar zijn passagiers in fraaie lederen zetels in Royal Class opstelling zetelen. Bijzonder is de douche/toiletcombinatie. De keuken, ook geplaatst op het 'benedendek' bij de chauffeur, is van alle gemakken voorzien met magnetron, koelkasten et cetera. Het Scania chassis onder deze vijftien meter lange Beulas Glory heeft een hydraulische gestuurde laatste as waarmee de touringcar zich uitermate vriendelijk door het verkeer laat loodsen. De krachtige 490 pk motor met een koppel van 2.550 Nm zorgt in combinatie met de Scania Opticruise (12 versnellingen) voor een soepel en comfortabel rijgedrag. Het Scania buschassis (6x2*4) is daarbij uitgerust met de Retarder R3500 met vrijloop. In combinatie met Scania's Active Predition (ondersteuning voor het schakelen en motorvermogen via GPS) zorgt de vrijloop in vooral heuvelachtig terrein voor extra brandstofbesparing. Het Scania-chassis heeft verder de nodige veiligheids- en rij-assistentiesystemen aan boord, zoals AEB (Advanced Emergency Braking system) het noodremsysteem dat werkt door middel van de in het front gemonteerde radar, EBS (Elektronisch remsysteem), ESP (Elektronisch Stabiliteits Programma), LDW (Lane Departure Warning) en ACC (Adaptive Cruise Control) dat zorgt voor het automatisch afstand houden ten opzichte van de voorganger. De luxe afwerking van de geheel naar wens van Peter van der Meer opgebouwde Beulas Glory / Scania is verder terug te vinden in de Alcoa Dura-bright aluminium velgen die zijn gemonteerd met Michelin banden. Rondom heeft de touringcar luchtvering. Voor het gemak van de chauffeur zijn alle bagageluiken pneumatisch bediend. Om het beschadigen van koffers tegen te gaan is de gehele bagageruimte inclusief de staanders met stof bekleed. Peter van der Meer: “Bij de aflevering hebben we alles minutieus bekeken, maar deze Beulas Glory zag en ziet eruit als om door een ringetje te halen. Alles is werkelijk perfect uitgevoerd. Ik popel om ermee aan de slag te gaan, maar voorlopig zal ik vanwege corona met de V8 nog wel even bloemen rijden naar Noorwegen.”

    Reageer

  • Beulas Glory

    Peter van der Meer is een kilometervreter. Voor 150.000 kilometer per jaar draait hij zijn hand niet om. Dat gaat hij vanaf nu doen met een splinternieuwe zeer fraaie Beulas Glory op Scania chassis. Alleen vanwege corona nu even niet.., dus rijdt hij bloemen naar Noorwegen met een LZV combinatie, maar wel een Scania V8. “Om het goede gevoel vast te houden.” Dat Scania-gevoel kwam, zag en overwon hem definitief tijdens de tocht naar huis in zijn nieuwe Glory; van de Beulas fabrieken in Arbúcies nabij Girona, even ten noorden van Barcelona. Hij haalde zijn Beulas Glory / Scania in juni op. De laatste aanpassingen zijn bij Scania Amsterdam gedaan, waar de Beulas Glory onlangs nog van zonnepanelen is voorzien. Het zijn voorlopig deze korte ritjes waar Peter van der Meer het mee moet doen en dus kan hij ook nog niet van de voordelen van de zonnepanelen genieten, die hem straks zo'n vijf procent brandstof gaan besparen. De Beulas Glory is gebouwd op een Scania 6x2*4 chassis voorzien van de Scania 6 cilinder lijn motor met 490 pk, uiteraard in Euro 6. De DC13-125 motor met Scania's Commonrail XPI is tevens geschikt voor HVO en biodiesel. Op verzoek van Peter van der Meer heeft Beulas een geheel nieuw ontworpen motorklep gemonteerd met luchtsleuven die de koeling van de Euro 6 motor ten goede komen. De keuze van Van der Meer voor een Scania chassis heeft hij gemaakt vanwege zijn ervaring met het zuinige verbruik van de Scania motoren. Het werd voor hem nogmaals bevestigd met de rit van Beulas in Spanje naar huis. “We hebben stevig doorgereden maar verbruikten desondanks maar zo'n 22,5 liter per honderd kilometer. Met de door de zonnepanelen opgewekte elektriciteit waarmee de dynamo wordt ontlast, hoop ik straks zelfs onder de twintig liter per honderd kilometer te komen”, vertelt Peter van der Meer enthousiast. De Beulas Glory is een bijzondere touringcar waarvan je er weinig ziet. Een echte hoogdekker met plaats voor 61 stoelen in Royal Class opstelling. Hij weegt achttien ton schoon aan de haak. De chauffeur heeft evenals bij een dubbeldekker passagiers direct boven hem zitten. Het bovendek biedt voor alle passagiers een geweldige reisbeleving in het lichte, ruime interieur, waarbij de passagier veel zicht heeft op de buitenwereld die comfortabel onder hem door glijdt. Twee brede voordeuren geven toegang tot het 'benedendek' met plaats voor de chauffeur en een bijrijder. Hier is ook ruimte voor twee rolstoelen, die via een oprijplank naar binnen kunnen rijden. Peter van der Meer zag deze Beulas Glory voor het eerst op Busworld een aantal jaren geleden en was snel overtuigd van de kwaliteit. Vooral de zorg van de ingenieurs op de fabriek en de begeleiding van Scania Nederland gaven voor hem de doorslag. Bij Beulas gaat het om maatwerk, evenals bij Scania. Technisch moet het plaatje kloppen. De Beulas Glory is geheel naar wens van Peter van der Meer aangepast. Zo is er op zijn verzoek zelfs een tweede slaapcabine geplaatst in de lengterichting direct naast de trap. “Op lijndiensten die ik graag rijdt, gaat vaak een stewardess mee, vandaar de tweede slaapcabine.” De aanpassingen in het technische gedeelte gaan in overleg met Scania. Tijdens bezoeken aan de fabriek worden de plannen en ideeën doorgesproken. Zo zijn bijvoorbeeld in het dashboard veel aanpassingen doorgevoerd. Naar wens en werking zijn de schakelaars, instrumenten, aircobediening, infotainmentsysteem en dergelijke op specifieke plaatsen gegroepeerd in het dashboard ondergebracht. Het instrumentenpaneel en stuur zijn uiteraard geheel Scania. Peter van der Meer heeft daarbij gekozen voor een comfortabele ISRI-chauffeursstoel, waar zijn passagiers in fraaie lederen zetels in Royal Class opstelling zetelen. Bijzonder is de douche/toiletcombinatie. De keuken, ook geplaatst op het 'benedendek' bij de chauffeur, is van alle gemakken voorzien met magnetron, koelkasten et cetera. Het Scania chassis onder deze vijftien meter lange Beulas Glory heeft een hydraulische gestuurde laatste as waarmee de touringcar zich uitermate vriendelijk door het verkeer laat loodsen. De krachtige 490 pk motor met een koppel van 2.550 Nm zorgt in combinatie met de Scania Opticruise (12 versnellingen) voor een soepel en comfortabel rijgedrag. Het Scania buschassis (6x2*4) is daarbij uitgerust met de Retarder R3500 met vrijloop. In combinatie met Scania's Active Predition (ondersteuning voor het schakelen en motorvermogen via GPS) zorgt de vrijloop in vooral heuvelachtig terrein voor extra brandstofbesparing. Het Scania-chassis heeft verder de nodige veiligheids- en rij-assistentiesystemen aan boord, zoals AEB (Advanced Emergency Braking system) het noodremsysteem dat werkt door middel van de in het front gemonteerde radar, EBS (Elektronisch remsysteem), ESP (Elektronisch Stabiliteits Programma), LDW (Lane Departure Warning) en ACC (Adaptive Cruise Control) dat zorgt voor het automatisch afstand houden ten opzichte van de voorganger. De luxe afwerking van de geheel naar wens van Peter van der Meer opgebouwde Beulas Glory / Scania is verder terug te vinden in de Alcoa Dura-bright aluminium velgen die zijn gemonteerd met Michelin banden. Rondom heeft de touringcar luchtvering. Voor het gemak van de chauffeur zijn alle bagageluiken pneumatisch bediend. Om het beschadigen van koffers tegen te gaan is de gehele bagageruimte inclusief de staanders met stof bekleed. Peter van der Meer: “Bij de aflevering hebben we alles minutieus bekeken, maar deze Beulas Glory zag en ziet eruit als om door een ringetje te halen. Alles is werkelijk perfect uitgevoerd. Ik popel om ermee aan de slag te gaan, maar voorlopig zal ik vanwege corona met de V8 nog wel even bloemen rijden naar Noorwegen.”

    Reageer


Help je mee?

Alle informatie op truckfan is verzameld door de leden. Allemaal liefhebbers, net als jij.

Om de gegevens zo compleet mogelijk te maken kunnen we ook jouw hulp goed gebruiken. Alle foto's, video's, folders, brochures en vragen zijn van harte welkom!

« Alle Beulas machines