Persfoto's Renault

Een album van Alex Miedema. Persfoto's van Renault en haar dealers, zoals Garage Antoine

Alex Miedema  +3 Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Midlum 2nd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Midlum 2nd gen, opgebouwd als veegmachine.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Midlum 2nd gen, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Premium 2nd gen, opgebouwd voor autotransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Premium 2nd gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een ATK Midlum, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een ATK Midlum, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een ATK Midlum, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd voor dierenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Magnum 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Kerax, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Midlum 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Kerax, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Midlum 2nd gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Premium 2nd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een ATK Midlum, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een ATK Midlum, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Midlum 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Midlum 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Maxity, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Premium 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Midlum 2nd gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Midlum 2nd gen, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Kerax, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Maxity, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Premium 2nd gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Renault T-serie. Zie voor het persbericht alexmiedema.nl/2014/05/…

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Renault D-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Renault D-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Renault T-serie.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Renault D-serie Access, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie Access.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Renault T-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +2 Reageer

Persfoto van een Renault T-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Dacia Duster Oroch, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Dacia Duster Oroch, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Dacia Duster Oroch, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Dacia Duster Oroch, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Dacia Duster Oroch, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor dierenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor dierenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor dierenvervoer.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault ZOE, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault ZOE, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault ZOE, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Manager, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie.

De Greef Transport uit Renswoude heeft onlangs de eerste Renault-truck aangeschaft. Het betreft een Renault Trucks T-Drive 4x2 met 460 pk. Vooral de lage exploitatiekosten van het T-Drive concept en de compleetheid van de truck waren voor De Greef redenen voor Renault Trucks te kiezen. Het voertuig wordt ingezet voor het vervoer van vloeibare veevoeder en werd geleverd door Harbers Trucks uit Barneveld.

De Renault Trucks T 4x2 van De Greef Transport heeft 460 pk. Het betreft een speciale T-Drive operational lease uitvoering inclusief een WA en volledig casco verzekering. Ook alle voorgeschreven reparatie- en onderhoudswerkzaamheden zijn inbegrepen. Daarnaast beschikt het voertuig over Optifleet: Renault Trucks’ brandstofbesparende wagenparkbeheersysteem.

Vooral de lage exploitatiekosten van het T-Drive concept en de compleetheid van de truck waren voor De Greef redenen voor Renault Trucks te kiezen. Daarnaast speelde de relatie met de Renault Trucks-verkoper en het vertrouwen in het product en de organisatie een grote rol. “Wij vinden het als bedrijf erg belangrijk om kwaliteit te leveren. Aankoop van het juiste materiaal is hierin uiteraard cruciaal. Daarbij houden we rekening met milieu-eisen. Bovendien speelt het rendement dat een truck oplevert voor ons een grote rol. De Renault Trucks T-Drive valt goed binnen deze voorwaarden. De truck heeft een gunstige prijs-kwaliteitverhouding, een gunstig brandstofverbruik en lage exploitatiekosten”, verklaart George de Greef, verantwoordelijk voor planning en kwaliteit bij De Greef Transport.

Perfect Tool
Vooral de compleetheid van de T-serie en dan met name van het T-Drive concept heeft De Greef Transport in positieve zin verrast. “Het is een erg complete truck met een comfortabele en ruime cabine. Binnen het Renault Trucks T-Drive concept valt bovendien Optifleet. Hiermee kunnen we de voertuigen volgen op het gebied van brandstofverbruik, stationair draaien en het gebruik van cruise control”, legt George de Greef uit.

Met de introductie van de Drive-concepten (zowel leverbaar op de Renault Trucks T als de Renault Trucks D) biedt Renault Trucks Nederland transportoplossingen met een gunstig all-in tarief. Het aanbod is transparant en overzichtelijk. Geen kleine lettertjes, geen risico en geen onverwachte kosten, maar letterlijk ‘de perfect tool’ voor het werk.

De Greef Transport
De Greef Transport bestaat sinds 1954. Het familiebedrijf startte ooit met één tractor en een kar en is in ruim zestig jaar tijd uitgegroeid tot een modern transportbedrijf met meer dan 20 transporteenheden. Als GMP-gecertificeerd bedrijf richt De Greef Transport zich volledig op het vervoer van vloeistoffen ten behoeve van de diervoederindustrie. Daarnaast verzorgt het bedrijf ook stukgoedvervoer. Vanuit het centraal gelegen Renswoude bedient De Greef Transport mengvoederbedrijven en veehouderijen binnen een straal van 1000 kilometer: voornamelijk in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie.

De Greef Transport uit Renswoude heeft onlangs de eerste Renault-truck aangeschaft. Het betreft een Renault Trucks T-Drive 4x2 met 460 pk. Vooral de lage exploitatiekosten van het T-Drive concept en de compleetheid van de truck waren voor De Greef redenen voor Renault Trucks te kiezen. Het voertuig wordt ingezet voor het vervoer van vloeibare veevoeder en werd geleverd door Harbers Trucks uit Barneveld.

De Renault Trucks T 4x2 van De Greef Transport heeft 460 pk. Het betreft een speciale T-Drive operational lease uitvoering inclusief een WA en volledig casco verzekering. Ook alle voorgeschreven reparatie- en onderhoudswerkzaamheden zijn inbegrepen. Daarnaast beschikt het voertuig over Optifleet: Renault Trucks’ brandstofbesparende wagenparkbeheersysteem.

Vooral de lage exploitatiekosten van het T-Drive concept en de compleetheid van de truck waren voor De Greef redenen voor Renault Trucks te kiezen. Daarnaast speelde de relatie met de Renault Trucks-verkoper en het vertrouwen in het product en de organisatie een grote rol. “Wij vinden het als bedrijf erg belangrijk om kwaliteit te leveren. Aankoop van het juiste materiaal is hierin uiteraard cruciaal. Daarbij houden we rekening met milieu-eisen. Bovendien speelt het rendement dat een truck oplevert voor ons een grote rol. De Renault Trucks T-Drive valt goed binnen deze voorwaarden. De truck heeft een gunstige prijs-kwaliteitverhouding, een gunstig brandstofverbruik en lage exploitatiekosten”, verklaart George de Greef, verantwoordelijk voor planning en kwaliteit bij De Greef Transport.

Perfect Tool
Vooral de compleetheid van de T-serie en dan met name van het T-Drive concept heeft De Greef Transport in positieve zin verrast. “Het is een erg complete truck met een comfortabele en ruime cabine. Binnen het Renault Trucks T-Drive concept valt bovendien Optifleet. Hiermee kunnen we de voertuigen volgen op het gebied van brandstofverbruik, stationair draaien en het gebruik van cruise control”, legt George de Greef uit.

Met de introductie van de Drive-concepten (zowel leverbaar op de Renault Trucks T als de Renault Trucks D) biedt Renault Trucks Nederland transportoplossingen met een gunstig all-in tarief. Het aanbod is transparant en overzichtelijk. Geen kleine lettertjes, geen risico en geen onverwachte kosten, maar letterlijk ‘de perfect tool’ voor het werk.

De Greef Transport
De Greef Transport bestaat sinds 1954. Het familiebedrijf startte ooit met één tractor en een kar en is in ruim zestig jaar tijd uitgegroeid tot een modern transportbedrijf met meer dan 20 transporteenheden. Als GMP-gecertificeerd bedrijf richt De Greef Transport zich volledig op het vervoer van vloeistoffen ten behoeve van de diervoederindustrie. Daarnaast verzorgt het bedrijf ook stukgoedvervoer. Vanuit het centraal gelegen Renswoude bedient De Greef Transport mengvoederbedrijven en veehouderijen binnen een straal van 1000 kilometer: voornamelijk in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Maxity, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Maxity, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Maxity, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor autotransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor autotransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor autotransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor autotransport.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor dierenvervoer.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Trafic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault ALASKAN, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault ALASKAN, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault ALASKAN, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault ALASKAN, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault ALASKAN, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault D-serie, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault lady.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als dumper / kipper.

World-leading facility services provider ISS has placed an order for 123 efficient and versatile Renault Master Tippers, taking advantage of the manufacturer’s convenient and straightforward ‘off-the-shelf’ in-house conversion programme.

The company, which offers facility solutions including technical service, support services, cleaning, catering and security, opted for the twin-wheel RWD Master in both medium-wheelbase single cab and long-wheelbase crew cab versions.

The vehicles – available for order through Renault’s dealer network – feature 45-degree rear-tipping ‘Scattolini’ bodies, fitted by accredited Renault supplier VFS, and will be used by ISS’ Landscaping Business to service a major new contract at locations across the UK.

Supplied by Renault Retail Group in Coulsdon, South London, each tipper has been specified with an optional heavy duty towing upgrade, allowing them to tow up to 3.5 tonnes, and an electronic steering lock for added security.

The vehicles have been financed through LeasePlan on a five-year contract hire with full maintenance. They also benefit from the industry-leading Renault four-year warranty that provides the ultimate peace of mind for this period or 100,000 miles.

The tippers are complemented by ISS’ recent purchase of 17 Renault Master-based beavertails with a further five on order. Offering benefits that include the speed of loading and unloading mowing machinery and there being no requirement for the driver to hold a driving licence with trailer entitlements, these vehicles feature a TGS purpose-built lightweight aluminium beavertail body which affords a payload of around 1.2 tonnes and can also be fitted with optional cages for leaf and litter clearance use in winter months.

ISS is a long-standing strategic partner of Renault UK and Groupe Renault internationally and the latest acquisitions mean the company now has around 1,100 Renault vehicles on its 2,500-strong UK fleet. This includes a wide range of passenger cars including the Clio supermini, Mégane and Captur crossover shortly the All-New Kadjar and the full array of Renault light commercials.

Nigel Rowden ISS UK Group Fleet Manager said: “ISS has been working with Renault for many years and as a strategic partner, they were able to deliver a seamless service, from order to delivery, at the best TCO, after stiff competition from our other suppliers, for the 123 tippers required to deliver this service to our new customer, around the UK.”

Darren Payne, Director of Sales, Renault UK said: “We are delighted that a major partner of Renault UK, especially one with such an impressive and diverse fleet as ISS, has seen the benefits of our in-house Master conversion programme, which has been designed from the ground up to simplify the whole vehicle ordering and specification process.

“It’s also very pleasing that ISS was attracted by our market-leading Renault Business Quality Commitment, with four-year warranty and assistance - a promise that’s unrivalled in the LCV sector - and the huge impact this can have on keeping vehicle downtime and whole life costs to a minimum.”

The Renault Master is available as a chassis cab or platform cab and with a variety of manufacturer approved conversions that give operators the unbeatable convenience of a ‘one-stop-shop’ approach to specifying their vehicle and choosing between different weights, lengths and engines.

In addition to the Tipper, ‘ready-made’ Master conversions include a Dropside, Box Van and Luton Loloader.

The Master Tipper, priced from £27,050 (ex VAT), is available in medium or long wheelbase form and with front wheel drive, rear wheel drive or twin-wheel rear wheel drive for added traction and greater towing ability.

Meanwhile, a high strength but lightweight steel body with aluminium side and rear panels keep the unladen weight down to maximise payload. RWD models can carry up to 1,199kg while FWD models can lug a hefty 1,349kg.

Two powerful yet efficient common rail diesel powerplants are available – one producing 125PS and the other 135PS.

The Master also offers a practical and well-equipped cab, with a raft of popular features including DAB radio, Bluetooth and a USB port as standard. An array of safety features such as ESC (Electronic Stability Control) with Grip Xtend, Hill Start Assist and Trailer Swing Assist also come as standard.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als dumper / kipper.

World-leading facility services provider ISS has placed an order for 123 efficient and versatile Renault Master Tippers, taking advantage of the manufacturer’s convenient and straightforward ‘off-the-shelf’ in-house conversion programme.

The company, which offers facility solutions including technical service, support services, cleaning, catering and security, opted for the twin-wheel RWD Master in both medium-wheelbase single cab and long-wheelbase crew cab versions.

The vehicles – available for order through Renault’s dealer network – feature 45-degree rear-tipping ‘Scattolini’ bodies, fitted by accredited Renault supplier VFS, and will be used by ISS’ Landscaping Business to service a major new contract at locations across the UK.

Supplied by Renault Retail Group in Coulsdon, South London, each tipper has been specified with an optional heavy duty towing upgrade, allowing them to tow up to 3.5 tonnes, and an electronic steering lock for added security.

The vehicles have been financed through LeasePlan on a five-year contract hire with full maintenance. They also benefit from the industry-leading Renault four-year warranty that provides the ultimate peace of mind for this period or 100,000 miles.

The tippers are complemented by ISS’ recent purchase of 17 Renault Master-based beavertails with a further five on order. Offering benefits that include the speed of loading and unloading mowing machinery and there being no requirement for the driver to hold a driving licence with trailer entitlements, these vehicles feature a TGS purpose-built lightweight aluminium beavertail body which affords a payload of around 1.2 tonnes and can also be fitted with optional cages for leaf and litter clearance use in winter months.

ISS is a long-standing strategic partner of Renault UK and Groupe Renault internationally and the latest acquisitions mean the company now has around 1,100 Renault vehicles on its 2,500-strong UK fleet. This includes a wide range of passenger cars including the Clio supermini, Mégane and Captur crossover shortly the All-New Kadjar and the full array of Renault light commercials.

Nigel Rowden ISS UK Group Fleet Manager said: “ISS has been working with Renault for many years and as a strategic partner, they were able to deliver a seamless service, from order to delivery, at the best TCO, after stiff competition from our other suppliers, for the 123 tippers required to deliver this service to our new customer, around the UK.”

Darren Payne, Director of Sales, Renault UK said: “We are delighted that a major partner of Renault UK, especially one with such an impressive and diverse fleet as ISS, has seen the benefits of our in-house Master conversion programme, which has been designed from the ground up to simplify the whole vehicle ordering and specification process.

“It’s also very pleasing that ISS was attracted by our market-leading Renault Business Quality Commitment, with four-year warranty and assistance - a promise that’s unrivalled in the LCV sector - and the huge impact this can have on keeping vehicle downtime and whole life costs to a minimum.”

The Renault Master is available as a chassis cab or platform cab and with a variety of manufacturer approved conversions that give operators the unbeatable convenience of a ‘one-stop-shop’ approach to specifying their vehicle and choosing between different weights, lengths and engines.

In addition to the Tipper, ‘ready-made’ Master conversions include a Dropside, Box Van and Luton Loloader.

The Master Tipper, priced from £27,050 (ex VAT), is available in medium or long wheelbase form and with front wheel drive, rear wheel drive or twin-wheel rear wheel drive for added traction and greater towing ability.

Meanwhile, a high strength but lightweight steel body with aluminium side and rear panels keep the unladen weight down to maximise payload. RWD models can carry up to 1,199kg while FWD models can lug a hefty 1,349kg.

Two powerful yet efficient common rail diesel powerplants are available – one producing 125PS and the other 135PS.

The Master also offers a practical and well-equipped cab, with a raft of popular features including DAB radio, Bluetooth and a USB port as standard. An array of safety features such as ESC (Electronic Stability Control) with Grip Xtend, Hill Start Assist and Trailer Swing Assist also come as standard.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als dumper / kipper.

World-leading facility services provider ISS has placed an order for 123 efficient and versatile Renault Master Tippers, taking advantage of the manufacturer’s convenient and straightforward ‘off-the-shelf’ in-house conversion programme.

The company, which offers facility solutions including technical service, support services, cleaning, catering and security, opted for the twin-wheel RWD Master in both medium-wheelbase single cab and long-wheelbase crew cab versions.

The vehicles – available for order through Renault’s dealer network – feature 45-degree rear-tipping ‘Scattolini’ bodies, fitted by accredited Renault supplier VFS, and will be used by ISS’ Landscaping Business to service a major new contract at locations across the UK.

Supplied by Renault Retail Group in Coulsdon, South London, each tipper has been specified with an optional heavy duty towing upgrade, allowing them to tow up to 3.5 tonnes, and an electronic steering lock for added security.

The vehicles have been financed through LeasePlan on a five-year contract hire with full maintenance. They also benefit from the industry-leading Renault four-year warranty that provides the ultimate peace of mind for this period or 100,000 miles.

The tippers are complemented by ISS’ recent purchase of 17 Renault Master-based beavertails with a further five on order. Offering benefits that include the speed of loading and unloading mowing machinery and there being no requirement for the driver to hold a driving licence with trailer entitlements, these vehicles feature a TGS purpose-built lightweight aluminium beavertail body which affords a payload of around 1.2 tonnes and can also be fitted with optional cages for leaf and litter clearance use in winter months.

ISS is a long-standing strategic partner of Renault UK and Groupe Renault internationally and the latest acquisitions mean the company now has around 1,100 Renault vehicles on its 2,500-strong UK fleet. This includes a wide range of passenger cars including the Clio supermini, Mégane and Captur crossover shortly the All-New Kadjar and the full array of Renault light commercials.

Nigel Rowden ISS UK Group Fleet Manager said: “ISS has been working with Renault for many years and as a strategic partner, they were able to deliver a seamless service, from order to delivery, at the best TCO, after stiff competition from our other suppliers, for the 123 tippers required to deliver this service to our new customer, around the UK.”

Darren Payne, Director of Sales, Renault UK said: “We are delighted that a major partner of Renault UK, especially one with such an impressive and diverse fleet as ISS, has seen the benefits of our in-house Master conversion programme, which has been designed from the ground up to simplify the whole vehicle ordering and specification process.

“It’s also very pleasing that ISS was attracted by our market-leading Renault Business Quality Commitment, with four-year warranty and assistance - a promise that’s unrivalled in the LCV sector - and the huge impact this can have on keeping vehicle downtime and whole life costs to a minimum.”

The Renault Master is available as a chassis cab or platform cab and with a variety of manufacturer approved conversions that give operators the unbeatable convenience of a ‘one-stop-shop’ approach to specifying their vehicle and choosing between different weights, lengths and engines.

In addition to the Tipper, ‘ready-made’ Master conversions include a Dropside, Box Van and Luton Loloader.

The Master Tipper, priced from £27,050 (ex VAT), is available in medium or long wheelbase form and with front wheel drive, rear wheel drive or twin-wheel rear wheel drive for added traction and greater towing ability.

Meanwhile, a high strength but lightweight steel body with aluminium side and rear panels keep the unladen weight down to maximise payload. RWD models can carry up to 1,199kg while FWD models can lug a hefty 1,349kg.

Two powerful yet efficient common rail diesel powerplants are available – one producing 125PS and the other 135PS.

The Master also offers a practical and well-equipped cab, with a raft of popular features including DAB radio, Bluetooth and a USB port as standard. An array of safety features such as ESC (Electronic Stability Control) with Grip Xtend, Hill Start Assist and Trailer Swing Assist also come as standard.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Om te kunnen voldoen aan de verhoogde vraag naar proefritten in de Renault Trucks T-Drive breidt Renault Trucks nu haar demovloot uit. Deze groeiende vraag ontstond na de introductie van Renault Trucks E-Commerce in september dit jaar. Blogster en truckambassadrice Eline de Vries slaagde erin de online verkoop van de Renault Trucks T-Drive bij Nederlandse vervoerders op de kaart te zetten. Zij reed hiervoor met een Renault Trucks T-Drive door heel Nederland en was aanwezig op de BedrijfsautoRAI.

“De succesvolle inzet van blogster en truckambassadrice Eline de Vries en onze aanwezigheid op de BedrijfsautoRAI hebben geleid tot een groeiende vraag naar proefritten met de Renault Trucks T-Drive. Om hieraan tegemoet te komen, breiden wij nu onze demovloot uit. Vanaf heden zijn bij iedere Renault Trucks-dealer proefritten te maken met de Renault Trucks T-Drive”, verklaart Maarten Broens, Manager Truck Sales Renault Trucks Nederland.

Renault Trucks E-Commerce
Via de website renaulttrucksonline.nl/ is het mogelijk om een proefrit te boeken of in enkele klikken een Renault Trucks T-Drive 4x2 trekker met 430 of 460 pk te bestellen.

“Graag willen wij nog meer transporteurs kennis laten maken met het gunstige brandstofverbruik en het comfort van de Renault Trucks T-Drive. Uiteindelijk is het doel dat de klant zijn rendement verhoogt. Met de Renault Trucks T-Drive bieden wij een zeer compleet uitgeruste truck met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding aan”, besluit Tobias van Lieshout, Manager Truck Sales Renault Trucks Nederland.

Renault Trucks T-Drive
· 36 maanden operational lease
· Eén specificatie
· Eén prijs per maand € 1.550 (zonder aanbetaling)
· Direct leverbaar
· Op basis van 120.000 km per jaar
· 430 pk of optioneel 460 pk

Boek een proefrit met de Renault Trucks T-Drive of bestel hem direct: renaulttrucksonline.nl/

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Maxity, opgebouwd als open laadbak.

Met zes Renault Maxity’s heeft de gemeente Enschede een compacte stadstruck in gebruik genomen. De Maxity past uitstekend in de stedelijke infrastructuur en vervult een belangrijke rol in de openbare ruimte. De Renault Maxity’s met een kipper-opbouw werden geleverd door Nijwa Hengelo.

De dienstverlening van Twente Milieu is primair gericht op de aandeelhouders, te weten de gemeenten Almelo, Enschede, Hengelo, Hof van Twente, Losser, Oldenzaal en Borne. In de visie van het bedrijf valt te lezen: ‘Als partner van onze gemeenten willen we op basis van betekenismaximalisatie een zichtbare meerwaarde bieden aan de beeldkwaliteit van de openbare ruimte.’ Dat betekent dat het dienstenpakket van Twente Milieu veel breder is dan de afvalinzameling in Twente; zij wil een actieve bijdrage leveren in het totale speelveld van de openbare ruimte. Dat wordt onderstreept door de ambitie, die geformuleerd wordt als een afvalloze maatschappij in 2030. Joop Punte, wagenparkbeheerder: “Wij zien afval als grondstof voor nieuwe producten of brandstof voor duurzame energie. Dat betekent ook dat we van een lineaire economie (take, make, dump) naar een circulaire economie (take, make, remake, recycle, re-use) willen. Recyclen is een van de meest belangrijke onderdelen daarin. Maar ook het inzetten van middelen die het milieu zo min mogelijk schaden.”

Maxity voor de openbare ruimte
“In feite faciliteert Twente Milieu de aandeelhoudende gemeenten met alle diensten die nodig zijn voor een schone en aantrekkelijke openbare ruimte. Wij proberen dat op een evenwichtige manier te doen. De zes nieuwe Renault Maxity’s die bestemd zijn voor de gemeente Enschede passen in die ambitie. De Renault Maxity’s werden geleverd door Nijwa met een kipperopbouw van Brinks Carrosserieën. Vijf voertuigen zijn voorzien van een open laadbak met achteroverkipper-combinatie, de zesde heeft een open laadbak met driezijdige kipper. Twee van de voertuigen zijn bovendien voorzien van een autolaadkraan. Niet alleen voldoen deze voertuigen aan de laatste milieueisen, ze zijn ook multifunctioneel inzetbaar doordat ze speeltoestellen, stenen, maar ook allerhande materiaal kunnen vervoeren. Door de frontstuurcabine zijn ze bovendien uitermate compact. Het is een mooi concept, dat past in een stedelijke infrastructuur.”

Partnership
Het perceel, waarbinnen de geleverde voertuigen vallen, is in de Europese Aanbesteding gegund aan Renault Trucks. De uitwerking en uitlevering hiervan heeft via Nijwa Hengelo en in samenwerking met hun lichte bedrijfswagenspecialist, Pascal van der Zwan plaatsgevonden. “Een combinatie van voertuig, kwaliteit, prijs en zeker ook de organisatie van Nijwa.

Wij willen met onze leveranciers een partnerschap opzetten. Het is belangrijk dat je het goed met elkaar kunt vinden en dat je klaar staat voor elkaar. Dat betekent in ons geval dat we altijd op Nijwa kunnen rekenen, ook buiten de openingstijden van de werkplaats. Want hoewel wij het onderhoud en de APK zelf invullen, is het fantastisch om met een partij te werken die met onze organisatie mee wil en kan denken zodat wij met ons materieel maximaal in onze mobiliteitsbehoefte kunnen voorzien.”

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Maxity, opgebouwd als open laadbak.

Met zes Renault Maxity’s heeft de gemeente Enschede een compacte stadstruck in gebruik genomen. De Maxity past uitstekend in de stedelijke infrastructuur en vervult een belangrijke rol in de openbare ruimte. De Renault Maxity’s met een kipper-opbouw werden geleverd door Nijwa Hengelo.

De dienstverlening van Twente Milieu is primair gericht op de aandeelhouders, te weten de gemeenten Almelo, Enschede, Hengelo, Hof van Twente, Losser, Oldenzaal en Borne. In de visie van het bedrijf valt te lezen: ‘Als partner van onze gemeenten willen we op basis van betekenismaximalisatie een zichtbare meerwaarde bieden aan de beeldkwaliteit van de openbare ruimte.’ Dat betekent dat het dienstenpakket van Twente Milieu veel breder is dan de afvalinzameling in Twente; zij wil een actieve bijdrage leveren in het totale speelveld van de openbare ruimte. Dat wordt onderstreept door de ambitie, die geformuleerd wordt als een afvalloze maatschappij in 2030. Joop Punte, wagenparkbeheerder: “Wij zien afval als grondstof voor nieuwe producten of brandstof voor duurzame energie. Dat betekent ook dat we van een lineaire economie (take, make, dump) naar een circulaire economie (take, make, remake, recycle, re-use) willen. Recyclen is een van de meest belangrijke onderdelen daarin. Maar ook het inzetten van middelen die het milieu zo min mogelijk schaden.”

Maxity voor de openbare ruimte
“In feite faciliteert Twente Milieu de aandeelhoudende gemeenten met alle diensten die nodig zijn voor een schone en aantrekkelijke openbare ruimte. Wij proberen dat op een evenwichtige manier te doen. De zes nieuwe Renault Maxity’s die bestemd zijn voor de gemeente Enschede passen in die ambitie. De Renault Maxity’s werden geleverd door Nijwa met een kipperopbouw van Brinks Carrosserieën. Vijf voertuigen zijn voorzien van een open laadbak met achteroverkipper-combinatie, de zesde heeft een open laadbak met driezijdige kipper. Twee van de voertuigen zijn bovendien voorzien van een autolaadkraan. Niet alleen voldoen deze voertuigen aan de laatste milieueisen, ze zijn ook multifunctioneel inzetbaar doordat ze speeltoestellen, stenen, maar ook allerhande materiaal kunnen vervoeren. Door de frontstuurcabine zijn ze bovendien uitermate compact. Het is een mooi concept, dat past in een stedelijke infrastructuur.”

Partnership
Het perceel, waarbinnen de geleverde voertuigen vallen, is in de Europese Aanbesteding gegund aan Renault Trucks. De uitwerking en uitlevering hiervan heeft via Nijwa Hengelo en in samenwerking met hun lichte bedrijfswagenspecialist, Pascal van der Zwan plaatsgevonden. “Een combinatie van voertuig, kwaliteit, prijs en zeker ook de organisatie van Nijwa.

Wij willen met onze leveranciers een partnerschap opzetten. Het is belangrijk dat je het goed met elkaar kunt vinden en dat je klaar staat voor elkaar. Dat betekent in ons geval dat we altijd op Nijwa kunnen rekenen, ook buiten de openingstijden van de werkplaats. Want hoewel wij het onderhoud en de APK zelf invullen, is het fantastisch om met een partij te werken die met onze organisatie mee wil en kan denken zodat wij met ons materieel maximaal in onze mobiliteitsbehoefte kunnen voorzien.”

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Maxity, opgebouwd als open laadbak.

Met zes Renault Maxity’s heeft de gemeente Enschede een compacte stadstruck in gebruik genomen. De Maxity past uitstekend in de stedelijke infrastructuur en vervult een belangrijke rol in de openbare ruimte. De Renault Maxity’s met een kipper-opbouw werden geleverd door Nijwa Hengelo.

De dienstverlening van Twente Milieu is primair gericht op de aandeelhouders, te weten de gemeenten Almelo, Enschede, Hengelo, Hof van Twente, Losser, Oldenzaal en Borne. In de visie van het bedrijf valt te lezen: ‘Als partner van onze gemeenten willen we op basis van betekenismaximalisatie een zichtbare meerwaarde bieden aan de beeldkwaliteit van de openbare ruimte.’ Dat betekent dat het dienstenpakket van Twente Milieu veel breder is dan de afvalinzameling in Twente; zij wil een actieve bijdrage leveren in het totale speelveld van de openbare ruimte. Dat wordt onderstreept door de ambitie, die geformuleerd wordt als een afvalloze maatschappij in 2030. Joop Punte, wagenparkbeheerder: “Wij zien afval als grondstof voor nieuwe producten of brandstof voor duurzame energie. Dat betekent ook dat we van een lineaire economie (take, make, dump) naar een circulaire economie (take, make, remake, recycle, re-use) willen. Recyclen is een van de meest belangrijke onderdelen daarin. Maar ook het inzetten van middelen die het milieu zo min mogelijk schaden.”

Maxity voor de openbare ruimte
“In feite faciliteert Twente Milieu de aandeelhoudende gemeenten met alle diensten die nodig zijn voor een schone en aantrekkelijke openbare ruimte. Wij proberen dat op een evenwichtige manier te doen. De zes nieuwe Renault Maxity’s die bestemd zijn voor de gemeente Enschede passen in die ambitie. De Renault Maxity’s werden geleverd door Nijwa met een kipperopbouw van Brinks Carrosserieën. Vijf voertuigen zijn voorzien van een open laadbak met achteroverkipper-combinatie, de zesde heeft een open laadbak met driezijdige kipper. Twee van de voertuigen zijn bovendien voorzien van een autolaadkraan. Niet alleen voldoen deze voertuigen aan de laatste milieueisen, ze zijn ook multifunctioneel inzetbaar doordat ze speeltoestellen, stenen, maar ook allerhande materiaal kunnen vervoeren. Door de frontstuurcabine zijn ze bovendien uitermate compact. Het is een mooi concept, dat past in een stedelijke infrastructuur.”

Partnership
Het perceel, waarbinnen de geleverde voertuigen vallen, is in de Europese Aanbesteding gegund aan Renault Trucks. De uitwerking en uitlevering hiervan heeft via Nijwa Hengelo en in samenwerking met hun lichte bedrijfswagenspecialist, Pascal van der Zwan plaatsgevonden. “Een combinatie van voertuig, kwaliteit, prijs en zeker ook de organisatie van Nijwa.

Wij willen met onze leveranciers een partnerschap opzetten. Het is belangrijk dat je het goed met elkaar kunt vinden en dat je klaar staat voor elkaar. Dat betekent in ons geval dat we altijd op Nijwa kunnen rekenen, ook buiten de openingstijden van de werkplaats. Want hoewel wij het onderhoud en de APK zelf invullen, is het fantastisch om met een partij te werken die met onze organisatie mee wil en kan denken zodat wij met ons materieel maximaal in onze mobiliteitsbehoefte kunnen voorzien.”

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Maxity, opgebouwd als open laadbak.

Met zes Renault Maxity’s heeft de gemeente Enschede een compacte stadstruck in gebruik genomen. De Maxity past uitstekend in de stedelijke infrastructuur en vervult een belangrijke rol in de openbare ruimte. De Renault Maxity’s met een kipper-opbouw werden geleverd door Nijwa Hengelo.

De dienstverlening van Twente Milieu is primair gericht op de aandeelhouders, te weten de gemeenten Almelo, Enschede, Hengelo, Hof van Twente, Losser, Oldenzaal en Borne. In de visie van het bedrijf valt te lezen: ‘Als partner van onze gemeenten willen we op basis van betekenismaximalisatie een zichtbare meerwaarde bieden aan de beeldkwaliteit van de openbare ruimte.’ Dat betekent dat het dienstenpakket van Twente Milieu veel breder is dan de afvalinzameling in Twente; zij wil een actieve bijdrage leveren in het totale speelveld van de openbare ruimte. Dat wordt onderstreept door de ambitie, die geformuleerd wordt als een afvalloze maatschappij in 2030. Joop Punte, wagenparkbeheerder: “Wij zien afval als grondstof voor nieuwe producten of brandstof voor duurzame energie. Dat betekent ook dat we van een lineaire economie (take, make, dump) naar een circulaire economie (take, make, remake, recycle, re-use) willen. Recyclen is een van de meest belangrijke onderdelen daarin. Maar ook het inzetten van middelen die het milieu zo min mogelijk schaden.”

Maxity voor de openbare ruimte
“In feite faciliteert Twente Milieu de aandeelhoudende gemeenten met alle diensten die nodig zijn voor een schone en aantrekkelijke openbare ruimte. Wij proberen dat op een evenwichtige manier te doen. De zes nieuwe Renault Maxity’s die bestemd zijn voor de gemeente Enschede passen in die ambitie. De Renault Maxity’s werden geleverd door Nijwa met een kipperopbouw van Brinks Carrosserieën. Vijf voertuigen zijn voorzien van een open laadbak met achteroverkipper-combinatie, de zesde heeft een open laadbak met driezijdige kipper. Twee van de voertuigen zijn bovendien voorzien van een autolaadkraan. Niet alleen voldoen deze voertuigen aan de laatste milieueisen, ze zijn ook multifunctioneel inzetbaar doordat ze speeltoestellen, stenen, maar ook allerhande materiaal kunnen vervoeren. Door de frontstuurcabine zijn ze bovendien uitermate compact. Het is een mooi concept, dat past in een stedelijke infrastructuur.”

Partnership
Het perceel, waarbinnen de geleverde voertuigen vallen, is in de Europese Aanbesteding gegund aan Renault Trucks. De uitwerking en uitlevering hiervan heeft via Nijwa Hengelo en in samenwerking met hun lichte bedrijfswagenspecialist, Pascal van der Zwan plaatsgevonden. “Een combinatie van voertuig, kwaliteit, prijs en zeker ook de organisatie van Nijwa.

Wij willen met onze leveranciers een partnerschap opzetten. Het is belangrijk dat je het goed met elkaar kunt vinden en dat je klaar staat voor elkaar. Dat betekent in ons geval dat we altijd op Nijwa kunnen rekenen, ook buiten de openingstijden van de werkplaats. Want hoewel wij het onderhoud en de APK zelf invullen, is het fantastisch om met een partij te werken die met onze organisatie mee wil en kan denken zodat wij met ons materieel maximaal in onze mobiliteitsbehoefte kunnen voorzien.”

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema  +3 Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Dacia Duster, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Dacia Duster, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Dacia Duster, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Dacia Duster, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Dacia Duster, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Sherpa, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault meerdere, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Sherpa, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Renault Sherpa, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Sherpa, opgebouwd als rallytruck.

foto Ralymaniacs

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Sherpa, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault Master, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault T-serie, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault C-serie, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie Access.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie Access.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Renault D-serie Access.