Persfoto's Daimler

Een album van Alex Miedema. Persfoto's van de Daimler merken, onder andere Mercedes-Benz, Fuso, Freightliner en Foton.

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Foton Auman.

Alex Miedema  +2 Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema 1 reactie

Persfoto van een Bharat-Benz onbekend/overig, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema  +3 Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Arocs, door Piet Ruizeveld opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd als zeilenwagen.

Vorig jaar maakte Mercedes-Benz zijn debuut in het 47 trekkende eenheden tellende wagenpark van Leverink Transport. Vanwege de positieve ervaring met het brandstofverbruik en de uitstraling van de trucks staat er inmiddels een vierde Mercedes-Benz Actros klaar voor aflevering bij Mercedes-Benz dealer Baan Twente.

Het bedrijf uit Rijssen nam twee nieuwe Actros 1845 BigSpace vrachtwagens in gebruik en een 1851 GigaSpace. De trucks zullen zo’n 130 tot 140.000 kilometer per jaar rijden in het internationale volumetransport. Marc en Niek Leverink, eigenaren van Leverink Transport: ‘Het is een truck met uitstraling en de verbruikscijfers zijn erg goed. Ook de chauffeurs zijn laaiend enthousiast over het comfort en het rijgedrag. We hebben de trucks inclusief een Reparatie- & Onderhoudscontract afgenomen bij Baan Twente. Dat we erg tevreden zijn met de vrachtwagens bewijst het feit dat we een vierde in bestelling hebben.’

Ook de nieuwe Actros die deze maand geleverd wordt is een Actros 1842 met BigSpace-cabine. Leverink koos ervoor de Actros tevens uit te laten rusten met alle Mercedes-Benz veiligheidssystemen en met Predictive Powertrain Control (PPC). Tijdens een Mercedes-Benz event in de Ardennen testte Marc Leverink de anticiperende cruise control persoonlijk. ‘We reden dezelfde route twee maal. De tweede keer met PPC. Dat was wennen want het voelt tegennatuurlijk aan dat het systeem al van het gas afgaat terwijl de top van een helling nog niet is bereikt. Maar de cijfers logen er niet om. Het systeem bespaarde duidelijk brandstof.’ Ook Marc Leverink deelt de ervaring met anderen dat de rit met PPC aanvoelde alsof het traject langzamer werd afgelegd, terwijl uiteindelijk bleek dat de Actros met PPC niet alleen brandstof, maar ook tijd bespaarde.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Intouro, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Unimog U427, opgebouwd als open laadbak.

For many months, the Großglockner Pass was blocked by snow several meters deep. However, the road is now clear again, thanks in part to a Mercedes-Benz Unimog. Just in time for the beginning of the vacationing season, the vehicle cleared away the final pile of snow blocking the legendary route to Italy. For the first time, a new Unimog U 427 was used. As a result, the snow was cleared in a more efficient and environmentally friendly manner than ever before. The vehicle has a 200 kW (272 hp) engine that complies with Europe’s latest emissions standard, Euro VI.
In conjunction with the SF 90-100 snow blower of the Swiss manufacturer Zaugg, the Unimog implement carrier (the designation for the municipal-use model series) helped clear away the final pile of snow blocking the pass on April 29. The professional implement carrier is equipped with a hydrostatic drive system so that it can run at the extremely slow operating speeds associated with snow blowing. The drive transmits its output through a fully variable hydraulic system. To offset the snow blower’s great weight (1.8 t), the Unimog also has a swivable ballast at the rear. With its snow blower, the compact powerhouse worked its way through ice and snow several meters deep until it reached the highest point of the mountain pass. In an intense snow squall, the Unimog still had to blow away a three-meter pile of snow at “Hochtor” (High Gate) before the pass was finally clear for travel. The banks of snow along the nearly 48 km route are up to eight meters deep.
The Euro VI engines emit up to 90 percent less pollutants and particulate matter than their Euro V predecessors. In addition, the new Unimog consumes up to three percent less fuel than its predecessor. The equipment is now more efficiently operated as well, because the high-performance VarioPower hydraulics can achieve higher peak values. The Unimog generation presented in 2013 also has a major improvement that specifically enhances snow blowing: the synergetic traction drive system Easy Drive, which allows drivers to switch from the hydrostat to the mechanical manual transmission while traveling. Drivers can also perform their demanding work with less stress, thanks to the clear-view Panorama Cab and an operating concept that has been optimized in many ways. For example, the snow blower is driven via the front PTO shaft and operated with a joystick that can also be used to regulate the vehicle’s speed. Alternatively, drivers can still use the speedometer even at very low speeds of less than 1 km/h so that they can concentrate fully on snow blowing.
Now that the Großglockner Pass has been cleared of snow, the many Unimogs used by Austrian region of Carinthia have various other jobs to perform. The wide variety of tasks that these Universal-Motorgerät (Unimog) vehicles have carried out for more than 50 years include mowing grass along the side of the road, cleaning roads, guide rails, and guide posts, and trimming trees.
Historic route a tourist attraction
The Großglockner Pass is one of the most-visited tourist attractions in Austria today. As a result, the company that manages the pass, Großglockner Hochalpenstraßen AG, expects that around 900,000 people from all over the world will once again visit the site in 2014. The road that was put into operation in 1935 is ideally integrated into the surrounding landscape. Travelers had already used the route almost 2,000 years ago, and the road now runs through the heart of the Hohe Tauern National Park. Hochtor lies 1,699 m higher than the village of Fusch (805 m above sea level), which is located at the beginning of the 47.8 km route with its 67 bridges and 36 tight turns. In spring, up to 700,000 m³ of snow has to be cleared from the road and the adjoining parking lots.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Foto via Martijn Mozes / Bouke Sieperda / Wensink Leeuwarden.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Foto via Martijn Mozes / Bouke Sieperda / Wensink Leeuwarden.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Foto via Martijn Mozes / Bouke Sieperda / Wensink Leeuwarden.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Foto via Martijn Mozes / Bouke Sieperda / Wensink Leeuwarden.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Foto via Martijn Mozes / Bouke Sieperda / Wensink Leeuwarden.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Foto via Martijn Mozes / Bouke Sieperda / Wensink Leeuwarden.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Foto via Martijn Mozes / Bouke Sieperda / Wensink Leeuwarden.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor tanktransport.

Antonissen Transport uit Heino nam vorig jaar een Mercedes-Benz Actros 1845 LS GigaSpace in gebruik voor het transport van vloeibaar voedsel. De transporteur heeft positieve ervaringen opgedaan met het brandstofverbruik van de vrachtwagen over de eerste 100.000 kilometer. Met een gemiddeld verbruik van 1 op 3,8 is de Mercedes-Benz truck zo’n 15% zuiniger dan de andere trucks uit het wagenpark en dat wel met een vergelijkbare inzet.

Antonissen Transport verwacht zo’n 140.000 kilometer per jaar af te leggen met de truck. 15% brandstofbesparing scheelt dan ook aanzienlijk op de jaarlijkse brandstofkosten. Eigenaar Gerard Antonissen vertelt: ‘De Actros heeft zich in de markt bewezen op het gebied van brandstofverbruik en onderhoudskosten. Daarom kozen we ervoor om, in onderhandeling te gaan met Mercedes-Benz Bedrijfswagendealer Wensink. Het contact met verkoper Roberto Benschop was zeer positief en leidde tot een succesvolle Fuel Duel demo-inzet. Voor ons reden om een nieuwe Actros aan te schaffen. Na zo’n 100.000 kilometer met de Actros te hebben gereden, kunnen we stellen dat onze ervaringen overeenkomen met wat we al vernamen uit de markt. Niet alleen verbruik, maar ook de gunstige onderhoudsintervallen zorgen voor een zeer aantrekkelijke Total Cost of Ownership (TCO).’ Ook vaste chauffeur Gerrit Aantoot is content met de nieuwe Actros. Niet in de laatste plaatst omdat Antonissen Transport koos voor de ruime GigaSpacecabine. Gerrit geeft aan zeer tevreden te zijn over het slaap- en het leefcomfort in cabine.

Antonissen Transport uit Heino is gespecialiseerd in het transport van levensmiddelen. Zo’n 60% daarvan is tankvervoer, de overige 40% is koel en vries. Het bedrijf beschikt hiervoor over een wagenpark van twaalf trekkende eenheden.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Setra touringcar.

The Setra S 517 HDH, measuring 4,165 mm in length and featuring 38 seats plus 6-seat lounge and TopSky panoramic glass sunroof – an all-round impressive luxury touring coach.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Unimog U4000.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Unimog U4000.

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Unimog U4000.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Unimog U4000.

Alex Miedema  +2 Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor dierenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Citan, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4. Foto door Edgar Langendijk

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4. Foto door Edgar Langendijk

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4. Foto door Edgar Langendijk

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4. Foto door Edgar Langendijk

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Unimog U5000, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Unimog U5000, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema 6 reacties

Persfoto van een Unimog U5023, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Unimog U5023, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4. Foto via Bouke Sieperda.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Mercedes-Benz Vito.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Ener-G-Force, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz CapaCity L, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz CapaCity L, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz CapaCity L, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz CapaCity L, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U218.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Unimog U218.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U218.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Freightliner Cascadia, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als veegmachine.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Atego MP4, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U318, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U318, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U423.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als mixer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz meerdere, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Krupp Widder, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Krupp Widder, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Krupp Widder, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een MCV bus, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema  +4 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP3.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Mercedes-Benz Vans has announced a new partnership with Channel 4 Sales and UKTV’s Dave channel – representing Mercedes-Benz Van’s first ever TV partnership.

Running for six months, the activity launches today.

Mercedes-Benz Vans’ idents will be visible around the programming strand Character’s on Dave which includes programming across Dave’s schedule such as Storage Hunters, Mock the Week and QI.

The series of ten second idents each depicts a different scenario featuring employees of a fictitious customer company with its branding revealed on the Citan, New Vito or Sprinter van – highlighting the different characters that use the vehicles.

The partnership was brokered by Channel 4 Sales’ Partnerships Executive Tom Slater and Liam Swann, Partnerships Executive, Newcast division at ZenithOptimedia.

Across Q1 of 2015 Dave’s share of the TV viewing audience was up +9.3% year-on-year, with a share of 1.41%.

Steve Bridge, Managing Director, Mercedes-Benz Vans said: “For us, the partnership is an ideal fit – Dave’s values and ethos provides us with a great platform to share our customer-focused message. The viewing audience aligns extremely well and allows us to deliver engaging messaging with high impact and broad reach.”

Rupinder Downie, Partnership Controller, Channel 4 said: “We are delighted that Mercedes-Benz Vans has chosen to work with Channel 4 on their first ever TV partnership. Dave is enjoying a great start to 2015 and Characters on Dave showcases a range of the channel’s most popular and highest rating shows.”

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz G-klasse, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Freightliner Inspiration Truck, opgebouwd met gesloten opbouw.

Daimler Trucks has become the world’s first manufacturer to be granted a road licence for an autonomous heavy-duty truck. The first journey in the so-called Freightliner Inspiration Truck, which took place on U.S. highway 15 in Las Vegas, was made by Brian Sandoval, Governor of Nevada, and Dr. Wolfgang Bernhard. The truck is equipped with the intelligent Highway Pilot system for autonomous driving. The state of Nevada licensed two Freightliner Inspiration Trucks for regular operation on public roads. Daimler Trucks is the global leading truck manufacturer and, with the Freightliner brand, also the biggest producer in the U.S.

“Our Freightliner Inspiration Truck is the world’s first autonomous commercial vehicle to be licensed for road use. Our achievement here underlines yet again our role as a technological pioneer and demonstrates our consistent dedication to develop the technology for autonomous long-distance driving to series production standard,” stated Dr. Wolfgang Bernhard, Daimler AG board member responsible for Trucks and Buses.

Highway Pilot system to be developed to series production standard

Transport in the future must be even safer, more efficient and more networked – this is the aspiration that Daimler Trucks has expressed in the new Freightliner Inspiration Truck. In July of last year, Daimler Trucks provided the world’s first demonstration of an autonomous truck in action when the Mercedes-Benz Future Truck 2025 drove along a cordoned-off section of the A14 autobahn near Magdeburg. Now, the first appearance of the Inspiration Truck on a public road in the U.S. marks the logical next step on the journey to series production. In the last few months the technology has been tested over many thousands of kilometres and configured for use in U.S. highway traffic.

“We are in a unique position among manufacturers that we are able to implement technologies across all business units and brands. We have transferred our Highway Pilot system to our U.S. Freightliner brand within a very short time frame and developed it for the world´s first autonomous truck to be licensed for road use,” reports Dr. Bernhard.

Spectacular world premiere near Las Vegas

The world premiere of the Freightliner Inspiration Truck took place near Las Vegas, in front of representatives of the media, government as well as business and finance. Trucks are by far the most important means of transport in the U.S. In 2012, trucks transported around 70 percent of all freight tonnage in the United States. This way, a total of 9.4 billion tons of freight were moved by trucks. Globally, the road freight transport is expected to even triple between now and 2050. Autonomous trucks provide the opportunity to cope with this growth in a manner that harmonises economic and environmental needs

Dr. Bernhard continues: “Nevada is proud to be making transportation history by hosting the first U.S. public highway drive for a licensed autonomous commercial truck. The application of this innovative technology to one of America’s most important industries will have a lasting impact on our state and help shape the New Nevada economy,” said Gov. Sandoval. “The Nevada Department of Motor Vehicles has been closely monitoring the advancements being made in autonomous vehicle development and reviewed DTNA’s safety, testing and training plans before granting permission for this demonstration of the Freightliner Inspiration Truck.”

Freightliner Inspiration Truck: Revolutionary technology will be tested on public roads

The Freightliner Inspiration Truck is based on the series-produced U.S. Freightliner Cascadia Evolution model, but with the addition of the Highway Pilot technology. The latter comprises a front radar and a stereo camera plus tried-and-tested assistance systems such as the Adaptive Cruise Control+, as seen in the Mercedes-Benz Actros. For licensing on public roads in Nevada, the technology was further developed and the excellent interaction of components extensively tested. As part of the truck’s so-called Marathon Run, the Freightliner Inspiration Truck covered over 10,000 miles (over 16,000 kilometres) on a test circuit in Germany.

Martin Daum, President and CEO of Daimler Trucks North America (DTNA), commented: “The Freightliner Inspiration Truck is all about more sustainable transport, for the benefit of the economy, society and consumers alike. It remains our goal to be in a position to offer the Highway Pilot in series-produced vehicles from the middle of the coming decade. With licensing for road use in the USA we have reached an important milestone in autonomous truck driving.”

“Daimler Trucks is actively urging dialogue with politicians, authorities and all other parties involved. Our next goal is to test the Highway Pilot technology on public roads in Germany too. Preparations are already under way,” Dr. Bernhard adds.

Initial research findings of Daimler Trucks clearly show autonomous driving relieves the strain of truck drivers

The Highway Pilot technology from Daimler Trucks demonstrably leads to more concentrated and thus more efficient long-haul truck drivers. This is a result of studies conducted on a cordoned-off test route during the pilot stage of the technology. Measurements of the probands’ brain currents (EEG) demonstrated that driver drowsiness decreases by about 25% when the truck is being operated in autonomous mode, and the driver all the while pursuing other meaningful operations. The studies also prove a high acceptance of the Highway Pilot technology and a rapid adaption phase of the probands. Relieving strains of the driver through autonomous truck driving leads to more road safety.

Successful start to the year with increase in sales in NAFTA

In the first quarter of 2015 the demand for trucks in the NAFTA region rose again as a result of a sustained period of strong economic activity. With 40,800 vehicles sold, Daimler Trucks sales figures are, significantly, 18 percent up on the previous year’s quarter (compared to 34,600 units). This meant that Daimler Trucks was able to increase its market share by 1.2 percentage points to 41.4 percent, securing its place as market leader in the 6-8 weight categories once more. A significant driving factor behind the successful sales figures was the Freightliner Cascadia Evolution.

Overall for 2015, Daimler Trucks is expecting market growth in the order of 10 to 15 percent in the NAFTA region. New products such as the Western Star 5700XE and the top-selling Freightliner Cascadia Evolution should help to further reinforce the company’s market dominance.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Freightliner Inspiration Truck, opgebouwd met gesloten opbouw.

Daimler Trucks has become the world’s first manufacturer to be granted a road licence for an autonomous heavy-duty truck. The first journey in the so-called Freightliner Inspiration Truck, which took place on U.S. highway 15 in Las Vegas, was made by Brian Sandoval, Governor of Nevada, and Dr. Wolfgang Bernhard. The truck is equipped with the intelligent Highway Pilot system for autonomous driving. The state of Nevada licensed two Freightliner Inspiration Trucks for regular operation on public roads. Daimler Trucks is the global leading truck manufacturer and, with the Freightliner brand, also the biggest producer in the U.S.

“Our Freightliner Inspiration Truck is the world’s first autonomous commercial vehicle to be licensed for road use. Our achievement here underlines yet again our role as a technological pioneer and demonstrates our consistent dedication to develop the technology for autonomous long-distance driving to series production standard,” stated Dr. Wolfgang Bernhard, Daimler AG board member responsible for Trucks and Buses.

Highway Pilot system to be developed to series production standard

Transport in the future must be even safer, more efficient and more networked – this is the aspiration that Daimler Trucks has expressed in the new Freightliner Inspiration Truck. In July of last year, Daimler Trucks provided the world’s first demonstration of an autonomous truck in action when the Mercedes-Benz Future Truck 2025 drove along a cordoned-off section of the A14 autobahn near Magdeburg. Now, the first appearance of the Inspiration Truck on a public road in the U.S. marks the logical next step on the journey to series production. In the last few months the technology has been tested over many thousands of kilometres and configured for use in U.S. highway traffic.

“We are in a unique position among manufacturers that we are able to implement technologies across all business units and brands. We have transferred our Highway Pilot system to our U.S. Freightliner brand within a very short time frame and developed it for the world´s first autonomous truck to be licensed for road use,” reports Dr. Bernhard.

Spectacular world premiere near Las Vegas

The world premiere of the Freightliner Inspiration Truck took place near Las Vegas, in front of representatives of the media, government as well as business and finance. Trucks are by far the most important means of transport in the U.S. In 2012, trucks transported around 70 percent of all freight tonnage in the United States. This way, a total of 9.4 billion tons of freight were moved by trucks. Globally, the road freight transport is expected to even triple between now and 2050. Autonomous trucks provide the opportunity to cope with this growth in a manner that harmonises economic and environmental needs

Dr. Bernhard continues: “Nevada is proud to be making transportation history by hosting the first U.S. public highway drive for a licensed autonomous commercial truck. The application of this innovative technology to one of America’s most important industries will have a lasting impact on our state and help shape the New Nevada economy,” said Gov. Sandoval. “The Nevada Department of Motor Vehicles has been closely monitoring the advancements being made in autonomous vehicle development and reviewed DTNA’s safety, testing and training plans before granting permission for this demonstration of the Freightliner Inspiration Truck.”

Freightliner Inspiration Truck: Revolutionary technology will be tested on public roads

The Freightliner Inspiration Truck is based on the series-produced U.S. Freightliner Cascadia Evolution model, but with the addition of the Highway Pilot technology. The latter comprises a front radar and a stereo camera plus tried-and-tested assistance systems such as the Adaptive Cruise Control+, as seen in the Mercedes-Benz Actros. For licensing on public roads in Nevada, the technology was further developed and the excellent interaction of components extensively tested. As part of the truck’s so-called Marathon Run, the Freightliner Inspiration Truck covered over 10,000 miles (over 16,000 kilometres) on a test circuit in Germany.

Martin Daum, President and CEO of Daimler Trucks North America (DTNA), commented: “The Freightliner Inspiration Truck is all about more sustainable transport, for the benefit of the economy, society and consumers alike. It remains our goal to be in a position to offer the Highway Pilot in series-produced vehicles from the middle of the coming decade. With licensing for road use in the USA we have reached an important milestone in autonomous truck driving.”

“Daimler Trucks is actively urging dialogue with politicians, authorities and all other parties involved. Our next goal is to test the Highway Pilot technology on public roads in Germany too. Preparations are already under way,” Dr. Bernhard adds.

Initial research findings of Daimler Trucks clearly show autonomous driving relieves the strain of truck drivers

The Highway Pilot technology from Daimler Trucks demonstrably leads to more concentrated and thus more efficient long-haul truck drivers. This is a result of studies conducted on a cordoned-off test route during the pilot stage of the technology. Measurements of the probands’ brain currents (EEG) demonstrated that driver drowsiness decreases by about 25% when the truck is being operated in autonomous mode, and the driver all the while pursuing other meaningful operations. The studies also prove a high acceptance of the Highway Pilot technology and a rapid adaption phase of the probands. Relieving strains of the driver through autonomous truck driving leads to more road safety.

Successful start to the year with increase in sales in NAFTA

In the first quarter of 2015 the demand for trucks in the NAFTA region rose again as a result of a sustained period of strong economic activity. With 40,800 vehicles sold, Daimler Trucks sales figures are, significantly, 18 percent up on the previous year’s quarter (compared to 34,600 units). This meant that Daimler Trucks was able to increase its market share by 1.2 percentage points to 41.4 percent, securing its place as market leader in the 6-8 weight categories once more. A significant driving factor behind the successful sales figures was the Freightliner Cascadia Evolution.

Overall for 2015, Daimler Trucks is expecting market growth in the order of 10 to 15 percent in the NAFTA region. New products such as the Western Star 5700XE and the top-selling Freightliner Cascadia Evolution should help to further reinforce the company’s market dominance.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Freightliner Inspiration Truck, opgebouwd met gesloten opbouw.

Daimler Trucks has become the world’s first manufacturer to be granted a road licence for an autonomous heavy-duty truck. The first journey in the so-called Freightliner Inspiration Truck, which took place on U.S. highway 15 in Las Vegas, was made by Brian Sandoval, Governor of Nevada, and Dr. Wolfgang Bernhard. The truck is equipped with the intelligent Highway Pilot system for autonomous driving. The state of Nevada licensed two Freightliner Inspiration Trucks for regular operation on public roads. Daimler Trucks is the global leading truck manufacturer and, with the Freightliner brand, also the biggest producer in the U.S.

“Our Freightliner Inspiration Truck is the world’s first autonomous commercial vehicle to be licensed for road use. Our achievement here underlines yet again our role as a technological pioneer and demonstrates our consistent dedication to develop the technology for autonomous long-distance driving to series production standard,” stated Dr. Wolfgang Bernhard, Daimler AG board member responsible for Trucks and Buses.

Highway Pilot system to be developed to series production standard

Transport in the future must be even safer, more efficient and more networked – this is the aspiration that Daimler Trucks has expressed in the new Freightliner Inspiration Truck. In July of last year, Daimler Trucks provided the world’s first demonstration of an autonomous truck in action when the Mercedes-Benz Future Truck 2025 drove along a cordoned-off section of the A14 autobahn near Magdeburg. Now, the first appearance of the Inspiration Truck on a public road in the U.S. marks the logical next step on the journey to series production. In the last few months the technology has been tested over many thousands of kilometres and configured for use in U.S. highway traffic.

“We are in a unique position among manufacturers that we are able to implement technologies across all business units and brands. We have transferred our Highway Pilot system to our U.S. Freightliner brand within a very short time frame and developed it for the world´s first autonomous truck to be licensed for road use,” reports Dr. Bernhard.

Spectacular world premiere near Las Vegas

The world premiere of the Freightliner Inspiration Truck took place near Las Vegas, in front of representatives of the media, government as well as business and finance. Trucks are by far the most important means of transport in the U.S. In 2012, trucks transported around 70 percent of all freight tonnage in the United States. This way, a total of 9.4 billion tons of freight were moved by trucks. Globally, the road freight transport is expected to even triple between now and 2050. Autonomous trucks provide the opportunity to cope with this growth in a manner that harmonises economic and environmental needs

Dr. Bernhard continues: “Nevada is proud to be making transportation history by hosting the first U.S. public highway drive for a licensed autonomous commercial truck. The application of this innovative technology to one of America’s most important industries will have a lasting impact on our state and help shape the New Nevada economy,” said Gov. Sandoval. “The Nevada Department of Motor Vehicles has been closely monitoring the advancements being made in autonomous vehicle development and reviewed DTNA’s safety, testing and training plans before granting permission for this demonstration of the Freightliner Inspiration Truck.”

Freightliner Inspiration Truck: Revolutionary technology will be tested on public roads

The Freightliner Inspiration Truck is based on the series-produced U.S. Freightliner Cascadia Evolution model, but with the addition of the Highway Pilot technology. The latter comprises a front radar and a stereo camera plus tried-and-tested assistance systems such as the Adaptive Cruise Control+, as seen in the Mercedes-Benz Actros. For licensing on public roads in Nevada, the technology was further developed and the excellent interaction of components extensively tested. As part of the truck’s so-called Marathon Run, the Freightliner Inspiration Truck covered over 10,000 miles (over 16,000 kilometres) on a test circuit in Germany.

Martin Daum, President and CEO of Daimler Trucks North America (DTNA), commented: “The Freightliner Inspiration Truck is all about more sustainable transport, for the benefit of the economy, society and consumers alike. It remains our goal to be in a position to offer the Highway Pilot in series-produced vehicles from the middle of the coming decade. With licensing for road use in the USA we have reached an important milestone in autonomous truck driving.”

“Daimler Trucks is actively urging dialogue with politicians, authorities and all other parties involved. Our next goal is to test the Highway Pilot technology on public roads in Germany too. Preparations are already under way,” Dr. Bernhard adds.

Initial research findings of Daimler Trucks clearly show autonomous driving relieves the strain of truck drivers

The Highway Pilot technology from Daimler Trucks demonstrably leads to more concentrated and thus more efficient long-haul truck drivers. This is a result of studies conducted on a cordoned-off test route during the pilot stage of the technology. Measurements of the probands’ brain currents (EEG) demonstrated that driver drowsiness decreases by about 25% when the truck is being operated in autonomous mode, and the driver all the while pursuing other meaningful operations. The studies also prove a high acceptance of the Highway Pilot technology and a rapid adaption phase of the probands. Relieving strains of the driver through autonomous truck driving leads to more road safety.

Successful start to the year with increase in sales in NAFTA

In the first quarter of 2015 the demand for trucks in the NAFTA region rose again as a result of a sustained period of strong economic activity. With 40,800 vehicles sold, Daimler Trucks sales figures are, significantly, 18 percent up on the previous year’s quarter (compared to 34,600 units). This meant that Daimler Trucks was able to increase its market share by 1.2 percentage points to 41.4 percent, securing its place as market leader in the 6-8 weight categories once more. A significant driving factor behind the successful sales figures was the Freightliner Cascadia Evolution.

Overall for 2015, Daimler Trucks is expecting market growth in the order of 10 to 15 percent in the NAFTA region. New products such as the Western Star 5700XE and the top-selling Freightliner Cascadia Evolution should help to further reinforce the company’s market dominance.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Citan.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Citan.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz C 220 BlueTec Estate, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-AMG GT S, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Atego MP4, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Atego MP4, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Atego MP4, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Atego MP4, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Atego MP4, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Atego MP4, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U218, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U218, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U218, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U5000, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5000, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5000, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5000, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U5000, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U4000, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Zetros, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Setra S431DT, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Setra S431DT, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-AMG GT S, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U4023, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 2 reacties

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Mercedes-Benz miniatuur, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Mercedes-Benz miniatuur, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz buschassis, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor autotransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U100L, opgebouwd als rallytruck.

"Hanspeter Karches and Bernd Regensburger driving their Unimog U 100 L with starting number 453 were the first team in the "Small Truck Cross Country" category to cross the finish line in the 2015 Wroclaw Poland Rally. Photographer: Paolo Baraldi"

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog onbekend/overig, opgebouwd als rallytruck.

"First place on the podium in the "Small Truck Extreme" category of the 2015 Wroclaw Poland Rally: the German-Dutch team of Alfred Wemhoff and navigator Simon Meintema emerged victorious driving Wemhoff's 1987 Unimog from model series 437. Photographer: Paolo Baraldi"

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Zetros, opgebouwd als rallytruck.

"Krzysztof Ostaszewski, Lukasz Piasecki, Slawomir Papaj and their Mercedes-Benz Zetros were the winners in the "Big Truck Extreme" category of the 2015 Wroclaw Poland Rally. Photographer: Paolo Baraldi"

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Atego MP2, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Atego MP2, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForFour, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForFour, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForFour, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForFour, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForFour, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForFour, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz meerdere, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz meerdere, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz meerdere, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 3 reacties

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Unimog U530, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U423, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs.

Alex Miedema  +2 2 reacties

Foto van een Mercedes-Benz Arocs.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U423, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U423, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Unimog U5023, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U218.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U218.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U218.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U218.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema  +3 Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U527.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

The 2016 Mercedes-Benz Metris midsize commercial van won the Texas Auto Writers Association (TAWA) “Best Commercial Vehicle” award at this year’s TAWA Texas Truck Rodeo™. The two-day event, held at the historic Knibbe Ranch outside San Antonio,Texas, took place on October 8-9, 2015.

Eighty-eight vehicles vied for awards in more than 20 categories during the two-day Truck Rodeo competition at Knibbe Ranch. With 69 members of the Texas Auto Writer’s Association on hand, the 2016 Metris was examined and test driven extensively in the Texas Hill Country. Competing head-to-head against various commercial van offerings, the Metris impressed with itssmooth ride, exclusive safety features, cargo hauling prowess and overall refinement.

Available in both passenger and cargo configurations, the Metris is a new, right-sized van offering from Mercedes-Benz that is larger than small vans and smaller than large vans. Its value proposition includes superior craftsmanship, high cargo/towing capacity and an attractive price. It is designed to thrive in large metropolitan areas with an agile yet spacious presence. The CargoVan starts at $28,950, and the Passenger Van starts at $32,500 (excluding $995 destination/delivery charge for both vans). All Mercedes-Benz Vans feature the advantages of top customer service at dealerships, top levels of safety and ergonomics and exemplary Total Cost of Ownership (TCO), further distinguishing the Metris. Its size and garageability allow this mid-size van to fit easily in parking garages and navigate the streets in busy metropolitan areas. In addition to its sophisticated, sleek design, it carries many of the rugged characteristics of the Sprinter.

About Texas Auto Writers Association
The Texas Auto Writers Association was founded in 1985 with a mission to promote quality and accuracy in automotive journalism and disseminate information about the industry through newsrelated print, online and broadcast media. Its member base is highly regarded by the automotive industry as experts on trucks and SUVs.

The annual TAWA Texas Truck Rodeo™ brings journalists from throughout Texas and across the U.S. to evaluate and award the nation’s top trucks and SUVs.

About Mercedes-Benz USA
Mercedes-Benz USA (MBUSA), headquartered in Atlanta, is responsible for the distribution, marketing and customer service for all Mercedes-Benz products in the United States. MBUSA offers drivers the most diverse lineup in the luxury segment with 14 model lines ranging from thesporty CLA-Class four-door coupe to the flagship S-Class and the Mercedes-AMG GT S.

MBUSA is also responsible for Mercedes-Benz Vans and smart products in the U.S.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

The 2016 Mercedes-Benz Metris midsize commercial van won the Texas Auto Writers Association (TAWA) “Best Commercial Vehicle” award at this year’s TAWA Texas Truck Rodeo™. The two-day event, held at the historic Knibbe Ranch outside San Antonio,Texas, took place on October 8-9, 2015.

Eighty-eight vehicles vied for awards in more than 20 categories during the two-day Truck Rodeo competition at Knibbe Ranch. With 69 members of the Texas Auto Writer’s Association on hand, the 2016 Metris was examined and test driven extensively in the Texas Hill Country. Competing head-to-head against various commercial van offerings, the Metris impressed with itssmooth ride, exclusive safety features, cargo hauling prowess and overall refinement.

Available in both passenger and cargo configurations, the Metris is a new, right-sized van offering from Mercedes-Benz that is larger than small vans and smaller than large vans. Its value proposition includes superior craftsmanship, high cargo/towing capacity and an attractive price. It is designed to thrive in large metropolitan areas with an agile yet spacious presence. The CargoVan starts at $28,950, and the Passenger Van starts at $32,500 (excluding $995 destination/delivery charge for both vans). All Mercedes-Benz Vans feature the advantages of top customer service at dealerships, top levels of safety and ergonomics and exemplary Total Cost of Ownership (TCO), further distinguishing the Metris. Its size and garageability allow this mid-size van to fit easily in parking garages and navigate the streets in busy metropolitan areas. In addition to its sophisticated, sleek design, it carries many of the rugged characteristics of the Sprinter.

About Texas Auto Writers Association
The Texas Auto Writers Association was founded in 1985 with a mission to promote quality and accuracy in automotive journalism and disseminate information about the industry through newsrelated print, online and broadcast media. Its member base is highly regarded by the automotive industry as experts on trucks and SUVs.

The annual TAWA Texas Truck Rodeo™ brings journalists from throughout Texas and across the U.S. to evaluate and award the nation’s top trucks and SUVs.

About Mercedes-Benz USA
Mercedes-Benz USA (MBUSA), headquartered in Atlanta, is responsible for the distribution, marketing and customer service for all Mercedes-Benz products in the United States. MBUSA offers drivers the most diverse lineup in the luxury segment with 14 model lines ranging from thesporty CLA-Class four-door coupe to the flagship S-Class and the Mercedes-AMG GT S.

MBUSA is also responsible for Mercedes-Benz Vans and smart products in the U.S.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

The 2016 Mercedes-Benz Metris midsize commercial van won the Texas Auto Writers Association (TAWA) “Best Commercial Vehicle” award at this year’s TAWA Texas Truck Rodeo™. The two-day event, held at the historic Knibbe Ranch outside San Antonio,Texas, took place on October 8-9, 2015.

Eighty-eight vehicles vied for awards in more than 20 categories during the two-day Truck Rodeo competition at Knibbe Ranch. With 69 members of the Texas Auto Writer’s Association on hand, the 2016 Metris was examined and test driven extensively in the Texas Hill Country. Competing head-to-head against various commercial van offerings, the Metris impressed with itssmooth ride, exclusive safety features, cargo hauling prowess and overall refinement.

Available in both passenger and cargo configurations, the Metris is a new, right-sized van offering from Mercedes-Benz that is larger than small vans and smaller than large vans. Its value proposition includes superior craftsmanship, high cargo/towing capacity and an attractive price. It is designed to thrive in large metropolitan areas with an agile yet spacious presence. The CargoVan starts at $28,950, and the Passenger Van starts at $32,500 (excluding $995 destination/delivery charge for both vans). All Mercedes-Benz Vans feature the advantages of top customer service at dealerships, top levels of safety and ergonomics and exemplary Total Cost of Ownership (TCO), further distinguishing the Metris. Its size and garageability allow this mid-size van to fit easily in parking garages and navigate the streets in busy metropolitan areas. In addition to its sophisticated, sleek design, it carries many of the rugged characteristics of the Sprinter.

About Texas Auto Writers Association
The Texas Auto Writers Association was founded in 1985 with a mission to promote quality and accuracy in automotive journalism and disseminate information about the industry through newsrelated print, online and broadcast media. Its member base is highly regarded by the automotive industry as experts on trucks and SUVs.

The annual TAWA Texas Truck Rodeo™ brings journalists from throughout Texas and across the U.S. to evaluate and award the nation’s top trucks and SUVs.

About Mercedes-Benz USA
Mercedes-Benz USA (MBUSA), headquartered in Atlanta, is responsible for the distribution, marketing and customer service for all Mercedes-Benz products in the United States. MBUSA offers drivers the most diverse lineup in the luxury segment with 14 model lines ranging from thesporty CLA-Class four-door coupe to the flagship S-Class and the Mercedes-AMG GT S.

MBUSA is also responsible for Mercedes-Benz Vans and smart products in the U.S.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

The 2016 Mercedes-Benz Metris midsize commercial van won the Texas Auto Writers Association (TAWA) “Best Commercial Vehicle” award at this year’s TAWA Texas Truck Rodeo™. The two-day event, held at the historic Knibbe Ranch outside San Antonio,Texas, took place on October 8-9, 2015.

Eighty-eight vehicles vied for awards in more than 20 categories during the two-day Truck Rodeo competition at Knibbe Ranch. With 69 members of the Texas Auto Writer’s Association on hand, the 2016 Metris was examined and test driven extensively in the Texas Hill Country. Competing head-to-head against various commercial van offerings, the Metris impressed with itssmooth ride, exclusive safety features, cargo hauling prowess and overall refinement.

Available in both passenger and cargo configurations, the Metris is a new, right-sized van offering from Mercedes-Benz that is larger than small vans and smaller than large vans. Its value proposition includes superior craftsmanship, high cargo/towing capacity and an attractive price. It is designed to thrive in large metropolitan areas with an agile yet spacious presence. The CargoVan starts at $28,950, and the Passenger Van starts at $32,500 (excluding $995 destination/delivery charge for both vans). All Mercedes-Benz Vans feature the advantages of top customer service at dealerships, top levels of safety and ergonomics and exemplary Total Cost of Ownership (TCO), further distinguishing the Metris. Its size and garageability allow this mid-size van to fit easily in parking garages and navigate the streets in busy metropolitan areas. In addition to its sophisticated, sleek design, it carries many of the rugged characteristics of the Sprinter.

About Texas Auto Writers Association
The Texas Auto Writers Association was founded in 1985 with a mission to promote quality and accuracy in automotive journalism and disseminate information about the industry through newsrelated print, online and broadcast media. Its member base is highly regarded by the automotive industry as experts on trucks and SUVs.

The annual TAWA Texas Truck Rodeo™ brings journalists from throughout Texas and across the U.S. to evaluate and award the nation’s top trucks and SUVs.

About Mercedes-Benz USA
Mercedes-Benz USA (MBUSA), headquartered in Atlanta, is responsible for the distribution, marketing and customer service for all Mercedes-Benz products in the United States. MBUSA offers drivers the most diverse lineup in the luxury segment with 14 model lines ranging from thesporty CLA-Class four-door coupe to the flagship S-Class and the Mercedes-AMG GT S.

MBUSA is also responsible for Mercedes-Benz Vans and smart products in the U.S.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

The 2016 Mercedes-Benz Metris midsize commercial van won the Texas Auto Writers Association (TAWA) “Best Commercial Vehicle” award at this year’s TAWA Texas Truck Rodeo™. The two-day event, held at the historic Knibbe Ranch outside San Antonio,Texas, took place on October 8-9, 2015.

Eighty-eight vehicles vied for awards in more than 20 categories during the two-day Truck Rodeo competition at Knibbe Ranch. With 69 members of the Texas Auto Writer’s Association on hand, the 2016 Metris was examined and test driven extensively in the Texas Hill Country. Competing head-to-head against various commercial van offerings, the Metris impressed with itssmooth ride, exclusive safety features, cargo hauling prowess and overall refinement.

Available in both passenger and cargo configurations, the Metris is a new, right-sized van offering from Mercedes-Benz that is larger than small vans and smaller than large vans. Its value proposition includes superior craftsmanship, high cargo/towing capacity and an attractive price. It is designed to thrive in large metropolitan areas with an agile yet spacious presence. The CargoVan starts at $28,950, and the Passenger Van starts at $32,500 (excluding $995 destination/delivery charge for both vans). All Mercedes-Benz Vans feature the advantages of top customer service at dealerships, top levels of safety and ergonomics and exemplary Total Cost of Ownership (TCO), further distinguishing the Metris. Its size and garageability allow this mid-size van to fit easily in parking garages and navigate the streets in busy metropolitan areas. In addition to its sophisticated, sleek design, it carries many of the rugged characteristics of the Sprinter.

About Texas Auto Writers Association
The Texas Auto Writers Association was founded in 1985 with a mission to promote quality and accuracy in automotive journalism and disseminate information about the industry through newsrelated print, online and broadcast media. Its member base is highly regarded by the automotive industry as experts on trucks and SUVs.

The annual TAWA Texas Truck Rodeo™ brings journalists from throughout Texas and across the U.S. to evaluate and award the nation’s top trucks and SUVs.

About Mercedes-Benz USA
Mercedes-Benz USA (MBUSA), headquartered in Atlanta, is responsible for the distribution, marketing and customer service for all Mercedes-Benz products in the United States. MBUSA offers drivers the most diverse lineup in the luxury segment with 14 model lines ranging from thesporty CLA-Class four-door coupe to the flagship S-Class and the Mercedes-AMG GT S.

MBUSA is also responsible for Mercedes-Benz Vans and smart products in the U.S.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

The 2016 Mercedes-Benz Metris midsize commercial van won the Texas Auto Writers Association (TAWA) “Best Commercial Vehicle” award at this year’s TAWA Texas Truck Rodeo™. The two-day event, held at the historic Knibbe Ranch outside San Antonio,Texas, took place on October 8-9, 2015.

Eighty-eight vehicles vied for awards in more than 20 categories during the two-day Truck Rodeo competition at Knibbe Ranch. With 69 members of the Texas Auto Writer’s Association on hand, the 2016 Metris was examined and test driven extensively in the Texas Hill Country. Competing head-to-head against various commercial van offerings, the Metris impressed with itssmooth ride, exclusive safety features, cargo hauling prowess and overall refinement.

Available in both passenger and cargo configurations, the Metris is a new, right-sized van offering from Mercedes-Benz that is larger than small vans and smaller than large vans. Its value proposition includes superior craftsmanship, high cargo/towing capacity and an attractive price. It is designed to thrive in large metropolitan areas with an agile yet spacious presence. The CargoVan starts at $28,950, and the Passenger Van starts at $32,500 (excluding $995 destination/delivery charge for both vans). All Mercedes-Benz Vans feature the advantages of top customer service at dealerships, top levels of safety and ergonomics and exemplary Total Cost of Ownership (TCO), further distinguishing the Metris. Its size and garageability allow this mid-size van to fit easily in parking garages and navigate the streets in busy metropolitan areas. In addition to its sophisticated, sleek design, it carries many of the rugged characteristics of the Sprinter.

About Texas Auto Writers Association
The Texas Auto Writers Association was founded in 1985 with a mission to promote quality and accuracy in automotive journalism and disseminate information about the industry through newsrelated print, online and broadcast media. Its member base is highly regarded by the automotive industry as experts on trucks and SUVs.

The annual TAWA Texas Truck Rodeo™ brings journalists from throughout Texas and across the U.S. to evaluate and award the nation’s top trucks and SUVs.

About Mercedes-Benz USA
Mercedes-Benz USA (MBUSA), headquartered in Atlanta, is responsible for the distribution, marketing and customer service for all Mercedes-Benz products in the United States. MBUSA offers drivers the most diverse lineup in the luxury segment with 14 model lines ranging from thesporty CLA-Class four-door coupe to the flagship S-Class and the Mercedes-AMG GT S.

MBUSA is also responsible for Mercedes-Benz Vans and smart products in the U.S.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema  +1 1 reactie

Foto van een Unimog U530.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mitsubishi Fuso Canter, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Unimog U430, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U430, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Unimog U430, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForFour, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForFour, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP2.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP2.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP2.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Citan, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Vito, opgebouwd als rallytruck.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Sprinter, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U318, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U318, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U318, opgebouwd als verkoop- / reclamewagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Fuso Canter, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Fuso Canter, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Fuso Canter, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U530.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Unimog U530.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog prototype, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog prototype, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForTwo, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForTwo, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Smart ForTwo, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Actros MP4, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Econic, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Arocs.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U1300L, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U1300L, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U1300L, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog U1300L, opgebouwd voor personenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Metris.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Mercedes-Benz Antos, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Unimog Lady.